Jadu stålmannen, kör på du, hoppas du får ett bra liv som protestant.
Jag som sagt var skiter i hur du lever, men du får vär ursäkta om det finns de som kanske bryrs sig i hur du efterlever , om du överlever. Ligga som ett paket sen för att du nakenprotesterat, skulle du gilla att ev vårdpersonal bara kollar på din platta vid fotändan, jaha, det var han, ja vi skiter i honom, han får ha ont, det var så han ville ha det, vi skiter i honom....tror inte att du vill ha det så. Inte ens om du säger här och nu att du tycker det är ok.
Nämen vad fan är det du inte förstår? Skydd ÄR bättre än hud å armbågar. Det är inte det det handlar om. Det handlar om rätten att själv avgöra hur man vill leva sitt liv.
Och skinnställ och ryggskydd är inte i speciellt många fall avgörandet mellan liv och död. Det handlar om HUR och VAR du/ni kör, läser traffik, mm. Är det så sjukt svårt att förstå? Ni ultrakoncervativa gråsossar slår er för bröstet och rapar upp den allmänna uppfattningen, som är allmänn för den är inprentad sedan barnsben men ALDRIG frågasatt.
Kanske inte 100% men nästan av alla dösolyckor, helkroppsförlamningar beror på huvud, nack, ryggskador samt inre blödningar. HUR klarar du någon av dessa med en skinnoverall? Det gör du inte, du klarar dessa genom att inte smälla!
Jag är inte HELT oerfaren bakom styret (även om många av er tror det), som mest har Jag drygt 8.000 mil på ett år var av kanske 6.500 i hetsig stadstraffik (mc-bud). Jag har åkt över motorhuvar, landat på biltak, highsidat, och hylvat omkull i högre hastigheter med och utan skydd. Jag baserar min världsbild mycket på vad Jag själv har upplevt och Det som skadar är när det tar STOPP!
Jag vet att många har hyvlat sig mycket jävligare än vad Jag har och att många klarat skinnflå med hjälp av ställ och som Jag tidigare sagt så är det jättebra men det är inte det Jag pratar om. Läs mina tidigare inlägg, med bilder på hur Jag ser ut. Jag löper större risk att få stryk en lördagkväll än att skada mig dito mkt på hojen som JAG kör. Helställ inkl allt är i många fall skitjobbigt att ha på sig, stramar över knäna och är varm så det tar mycket att det Jag gillar med att köra hoj.
NI får köra med vad fan ni vill, kan ni inte låta mig göra det?