SGM
BTG 8:20
Jag fattar vad du menar. Mitt (svar på ett) inlägg ovan var faktiskt inte menat att peka ut någon enskild person utan snarare ett fenomen. Jag ser flera gånger varje år folk som skriver en massa om sin resa blablabla, sen blir det ingenting av. Annars skulle vi ha ett helt gäng intressanta trådar i reseforumet som beskriver folks jordenrunt-körningar.
I denna tråden bad TS om lite tips och varför inte, men när folk börjar måla upp sig själva som Dr Livingstone och sin resa som en världsomsegling under havet och sen inte levererar så blir det bara trams av det hela.
Omvänt så finns det folk här som kör runt halva jorden på en moped utan att göra stor sak av det, och sen dessutom levererar fantastiska reseskildringar.
Vi behöver inte älta saken mer, men ni som funderar på att sticka ut och resa GÖR det istället för att jiddra så förbannat, för annars slutar det bara i snack.
Jag håller med...lite...det blir lätt en exercis i hur man pimpar hojen, fräsigaste packväskorna och senaste gps:en - istället för att lägga krutet där det behövs, på resan.