Wacom skrev:
Jag är sjukt nyfiken på hojjen (BMW 850R) vi ska köra upp med, då jag inte ens sett den in "real life" vill jag veta hur den uppförsig.
Kan du berätta lite?
Hej!
Är nästan säker på att det inte går att koppla ur ABS:n. Tror inte att VV vill att man kör utan ABS OM det nu skulle gå, för att min körskolelärare har inte nämnt något om det.
Jag tycker att den funkar bra på de snabba manöverbanorna, känns smidig.
På krypkörningen med 4 koner funkar ok, hojen har ju spår av sportighet som du kanske vet, så det är inte den allra bästa svängradien, vilket också min körskolelärare säger. Men det funkar om man tar spåret bra. Har äntligen börjat lära mig lite
. Kör inte in för tidigt i svängen, utan kör på och ta ut svängen så att bakhjulet hamnar längre bort från konen.
Det var väl du som hade lite problem med blinkersen? Var lite ovan med BMW:n i början (hade bara kört min R:6), man blinkar vänster vid vänster handtag, höger vid höger handtag MEN man kan bara stänga av blinkandet på höger sida vilket kan bli lite förvirrande. Håller med det nån skrev tidigare, bara att peppra på avstängningen
Annars tycker jag den är rätt skön faktiskt (fan, trodde aldrig jag skulle säga så om en BMW), så det ska inte vara några problem med hojen!!!
Kommer inte på nått mer nu, men är det nått så fråga igen.