MBGIRL skrev:
Skitsnack och skitsnack...inte konstigt att du tycker det eftersom du själv är en inspektör.
Men jag kommer inte tala mer om detta.
Till körkorstaspiranterna...detta KAN ni göra
- Ringa och säga till VV att ni inte önskar få en viss inspektör
- Anmäla inspektörer som ni tycker har gjort en orättvis bedömning av er uppkörning
Väldigt sällan det talas om att man faktiskt kan göra ovanstående saker
men nu vet ni att ni faktiskt har rätten att göra det.
Lycka till på era uppkörningar!
Vad ska man säga,
klart det finns rötägg i varje branch. Nu är det väl ingen i tråden som har seriöst klagat på att dom blivigt orättvist bedömd vid uppkörningen ännu (bara grymtat lite) och det hoppas jag inte sker.
Jag upplevde körkortsförrättaren mycket seriös vid min uppkörning,
kanske hade jag bara tur att få en bra, eller så tycker jag bara det för att jag blev godkänd.... jag vet inte.
Dock tror jag ärligt talat att vi körkortstagare har större problem med oseriösa trafikskolor, det har redan pratats om folk som byter skola för att lärarna mer eller mindre skiter i dom.
Det är ju väldigt tråkigt för skolorna, speciellt nu när det finns såna här trådar där blivande elever kan fråga runt de som gått i skolorna om vad dom egentligen tyckte om skolan.
Så kanske löser sig det problemet av sig självt då rykten sprider sig.
Har du redan skrivit vart man vänder sig för att anmäla skolor så tycker jag det behövs repeteras. Jag vill både ha din info hur man anmäler uppkörningsförrättarens bedömning och vart man vänder sig för att anmäla sin körskola, jag lägger sedan in det i en länk i första inlägget i tråden där viktig info samlas.