Ping skrev:2494101YAY så klarade man uppkörningen idag
Så såg man Obi-wan kenobi på plats också.
Ping skrev:2494101YAY så klarade man uppkörningen idag
Så såg man Obi-wan kenobi på plats också.
Härligt!Sundelin skrev:2497199Klar med steg 2, Köpte mig en Z750 - 04 idag såhär inpå hösten, åka en vecka sen ställa av den och längta
SSgt Liberia skrev:2496865Själv ska man precis börja plugga till teorin. Ni som precis har klarat körkortet. Har ni någon litteratur att sälja? Jag är ute efter bla MC-boken.
GratulerarMayer skrev:2505896åhhh va gött! klarade uppkörningen idag! Var nervös som satan innan, men allt gick som smort...nästan iaf Gjorde nån liten miss men det gick bra iaf! Fick kontrollera belysning och köra lågfarten utan serpentin, den när man skall sätta ner foten tre gånger. Sen köra högfarten med väjningen i början och slalom hela vägen. I trafiken fick jag köra en himla massa stadstrafik tyckte jag men det gick bra!
Wieee va glad jag är! Känns som en stor sten har släppt från mina axlar!
// Mayer
GeaX skrev:2516809Jag gjorde alla teorifrågor och kunskapsprov som jag kom över (var massor) och läste hela Mc boken (STR).
Jag blev klart godkänd på alla prov men blev ändå underkänd (strax under gränsen) på vägverkets kunskapsprov. Nu har jag läst Körkortsboken från STR inför nästa prov.
Vad jag vill få sagt är att man inte bör förlita sig blint på diverse teoriprov som inte är vägverkets.
Thyg0d skrev:2529267Kör upp om 2 timmar drygt... Men det måste vara något fel för jag är inte ens nervös... Kanske mest uppgiven.. Vet inte... Känns lite som: klarar jag det, jättekul... Misslyckas jag, väntat och det är bara att fortsätta i vår..
Men ni får gärna hålla en tumme eller två...
Thyg0d skrev:2529267Kör upp om 2 timmar drygt... Men det måste vara något fel för jag är inte ens nervös... Kanske mest uppgiven.. Vet inte... Känns lite som: klarar jag det, jättekul... Misslyckas jag, väntat och det är bara att fortsätta i vår..
Men ni får gärna hålla en tumme eller två...
Thyg0d skrev:2529753YES! Fixade det! Wheeeeeheeeeeee....
Tackar för att hållna tummar!
Krypet gick så där... var kolugn fram tills jag skulle köra... sen brast kroppen..
Satte ner foten en snabbis men sen gick det bra...
Skitskum uppkörning dock... fick åka lite i kungsängen sen motorväg tillbaka till jakan... Fääärdig... TRodde inte mina ögon!
Nu ska det stekas blåskägg och... okay... Jag ska ta mig runt helskinnad...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|