Ingel skrev:Jag fick mitt idag!
lagom till säsongen börjar
Herman skrev:Har svårt att tro att du tog ditt KK idag för mc...
Tack tack! Ska köra upp för mellan.iceaway skrev:Grattis! Ska du köra upp för tung eller mellan?
debbie43 skrev:Hej!
Hur i allsin dar gick det till? Hur många(få) lektioner tog du? Vad kostade dom? 4000:- för 10st? har aldrig hört talas om. Jag bet. 4850:- för 10 eller 5 dubbellektioner so det då blir, bor i gbg. Hörs Debbie[/QU
Köpte ett paket på 8 st körlektioner,körde endast 3 st så bokade läraren uppkörning.ska nog läggas till att jag kört hoj rätt länge innan.på fel sida om "rättesnöret".polaren fick pynta närmare tio tusen för sitt vet inte kanske man e duktig helt enkelt. köpte en ny hjälm för slantarna jag fick tillbaks.
sirSmokealot skrev:Så det finns alltså ingen övre gräns på hastigheten eller???
Linusp3 skrev:Nu får vädret fanimej ta och ändras snart... jag börjar köra om 17 dagar och termometern har inte visat plusgrader på snart 3 månader. Och dethär är fucking Västkusten, det brukar ju ligga snö max två veckor sammanlagd tid varje år!!!
[- sNaIjK -] skrev:något är helt j-vla skevt. Har sagt till farsan att tokgasa med bilen så att växthuseffekten kan ta fart snart
sirSmokealot skrev:1000 kronor lättare nu...
Körde min första körlektion idag!!!!
Fyyyy faaaan vad kul det var!!!
(kanske inte värt 1000:- ... )
Men fiiiiifaaaaan vad kul!!!!!!!
JKay skrev:Vilken skola kör du på?
Sandstrom skrev:Varför har inte Sveriges fjärde största stad, Uppsala, uppkörningar för MC i år?
Har under hela vintern pushat för att min vän ska ta kortet nu i vår och när hon äntligen blivit intresserad och tagit teoriprovet blev hon hänvisad till Barkarby (sthlm) för uppkörning. Nu har jag en stor övertalningsprocess framför mig igen då hon fått för sig att det är mycket svårare än Uppsala .
Inte helt nöjd med vägverket...
LayDeeOmega skrev:Körde också min första lektion idag... Var så sjukligt kul att jag lätt hade kunnat köra en till dubbel
Så nu är det bara till att invänta torsdag då nästa lektion äger rum. Känns som en evighet fram till dess
Gör-kul var det i alla fall... lätt värt 800:-
Halleljulja för att det finns motorcyklar, jag är frälst!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|