En vecka har gått idag och det är fortfarande lika underbart
Fick brev om att plastlappen finns på posten att hämta idag också.. Känns lite extra bra faktiskt
Hahaha I know the feeling
En vecka har gått idag och det är fortfarande lika underbart
Fick brev om att plastlappen finns på posten att hämta idag också.. Känns lite extra bra faktiskt
Tog kortet den 5/6, för 6 dagar sedan o jag kan fortfarande inte fatta att jag numera har A-kort
Jag var såååå nervös inför uppkörningen att jag höll på kräkas i hjälmen. Att jag sen dessutom körde bort mig direkt på lågfartsbanan gjorde inte saken bättre. Andra försöket med pulsen bultandes så hårt att jag tror hjälmen tog skada gick dock bättre.
När provet sedan var över och den supertrevliga uppkörningskillen säger: "Grattis! du har klarat det" trodde jag att jag skulle börja gråta då nervositeten släppte.
Nu är det bara att jaga en hoj att köra på i sommar....
låter som min uppkörare från Tullinge (snea ögonbryn, utländska namn)
Jajemen! Supertrevlig, nästan så jag undrade vart kameran var då jag (vid tidigare körkortstagningar) alltid haft en butter äldre man vid sidan. Denna killen sa till o med "Bra gjort" efter ban-körningen.
Trevligt med trevliga människor
Fick en tid imorgon. Ska köra två timmar innan och idag blir det att nöta krypkörning och slalom/undanmanöver.
Glad? Jepp. Nervös? Jo. Så det räcker och blir över.
Vem ska mer köra på Bulltofta imorgon på morgonen?
Grattis JohnePonken! Tog kortet idag.
Fan va fett fett att redan få en tid imorgon
Lycka till yao!
Fett vet jag inte. Får vänta tills imorgon eftermiddag med att uttala mig. Beror ju på om jag klarar det eller inte.
Nu vill jag ha snabba och bra tips på vad jag ska tänka på speciellt vid slalombanan. Även lite smått hur man ska vara ute i trafiken; Jätte-väldigt-extremt defensiv eller våga "ta lite plats"?
Har ju nästan klarat det en gång så jag vet inte hur jag känner. Jag har både panik och är väldigt lugn samtidigt.:confused
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|