Tjenare!! Skriver mitt första inlägg =)
Fixa uppkörningen i tis .. Va så jävla gött..
Så nu ska jag bara lösa det sista problemet =) köpa HOJ..
körkortet kirrat.. nu bara och invänta våren så man fåt börja glida runt på vägarna
grattis!!
Tar du fram din mcbok så hittar du måtten till både låg-/-hög fartskörning under avsnitt manövrering. Lycka till!!!Därför tänkte jag höra ifall nån har en aning om de olika avstånden mellan konerna på dessa bannor som man ska köra. alltså hur konerna ska stå o allt på båda lågfarts o högfarst banan? skulle uppskattas verkligen så jag hinner träna lite.
.
Klarade teorin förra måndagen. Ringt som en tok för att få uppkörningstid. till slut fick jag ett nu på lördag. men s*it trafikskolan e stängt på lördagar så jag får inte låna nån hoj av dem så inte fan tänker jag då köra lektioner med dem. Har redan kört 1 dubbel lektion o satte de flesta momenten.
Så nu till det viktiga. ska som sagt köra upp på lördag och snackat med polaren om jag får låna hans suzuki RF 600 och det gick bra. Tänkte under veckan köra lite med den o träna lite för att lära känna hojjen så man inte kommer o ska köra upp helt färsk på en ny hoj.
Därför tänkte jag höra ifall nån har en aning om de olika avstånden mellan konerna på dessa bannor som man ska köra. alltså hur konerna ska stå o allt på båda lågfarts o högfarst banan? skulle uppskattas verkligen så jag hinner träna lite.
ni som har en suzuki Rf 600 vad tror ni, kommer det bli ett helvete på lågfartsdelen eller är det som vilken mc som helst. fick bli ett val mellan hd sportster o RF 600 så mycket till val hade man inte.
fan också. frågade polaren om den räknades som tungmotorcykel o han svarade ja. ingen som har en aning ifall Suzuki RF600 räknas som tung mc eller mellan :S
det är en 600cc med 72kw då måste den väl räcknas som tung. för det har väl inte så mycket med cc o göra utan kw.
Nu har jag kortet i handen! Yeah!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |