Grattis metrozlut!
Cordite;
Inte kul. men kan du inte boka en ny tid? Det finns ju om man ringer och kollar hela tiden (om man kör privat). Eller menar du att du inte hinner öva?
Nja, flera faktorer spelar in och den förmodligen avgörande är ekonomin. Det kostar ju trots allt en hel del (i mina ögon, student som jag är) att köra upp. Och nej, det blir inte mycket tid över efter allt skolarbete. Och med svängradien (om man nu kan kalla den det) som jag har på min cykel krävs mycket mycket mer övning på lågfartsdelen..
Ok det är ju inte så mycket att göra åt då tyvärr. Bara till o putsa hoj efter tenta-p hela vintern. lycka till i vår
forna
Jo jag antar det men det är bra att veta så att man övar lite extra och inte tar det för hårt när man kuggar. det gör mig mindre nervös faktiskt.
Jag vet vad du menar med oturen =)
Lycka till nu med kortet!
Olsson84
Vilken tur då Olsson84, antar han hade lika gärna kunnat ge underkänt. Kontrasterna får en att känna sig duktig ändå =) Hur hamnade han där?
Det var väl det jag trodde får dras med nervositeten.
Grattis till kortet då. Eller du kanske tog den för länge sen.
Själv har jag kört 2 ggr på körskolan och en gång med min handledare. Kört mycket vespa och sånt innan. KÄnds mycket bra, men jag hade lite otur också antar jag =)
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|