Husabus, hmm undrar om vi kör samtidigt?
Lite smått nervöst här nu ja haha, aja.
Dags att kläpå sig mc kläderna kanske
Ska ut en sväng me körskolan innan det är dags
Lycka till Husabus
13:20 kör jag idag... Har ett par timmar innan med körskolan för att nöta lågfarten in i det sista.
Du kör också up idag? När?
Kör upp imorgon kl 13.00.. Var på min sista lektion i dag. F*n vad jag är dålig på att krypköra. Vet inte om jag kör för långsamt eller om jag bara är värdelös på det. Vad är era tips. Är det bättre att köra lite fortare med balans än att försöka köra jätte långsamt med stor risk att ta i med foten.?
Ps: Grattis Challe
Körde upp 08:30 och klarade det
Så nu har jag varit ute och åkte en sväng, sticker nog ut strax igen hehe
Lycka till på din körning sen
Säg till om du vill ut och åka en sväng, känner ingen som har hojjkort så kul att åka lite med nån
Mvh
C
Tjena!
Jag klarade med!
Kika ned på körningen nu ikväll. Jag kommer dit.. Blå/Svart husaberg.
Kör försiktigt!
Tack alla för alla tips! dem var guld värda!
Fick äntligen mitt lämp idag, så nu ska jag bara komma förbi upptagettonen hos körskolan och boka in lite tider.. Bokade tid för kunskapsprov oxo, hade och välja på malmö nu på fredag eller nån annanstans i skåne tidigast i september. Tur att jag känner mig säker på teorin
när skickade du in ansökan? väntar nämligen på att få mitt, är inne på min fjärde vecka nu
när skickade du in ansökan? väntar nämligen på att få mitt, är inne på min fjärde vecka nu
Är du säker på att du betalat avgiften för lämpet ?
Dom gör inget förens den avgiften kommit in, när den är betald kan man räkna med att få det på 3-4 veckor.
Skickades in den 1:e, så ganska exakt 23 dagar. Polaren skickade in sitt nån vecka innan mig och fick sitt på 16-17 dagar..
Kan bara säga att jag lider med dig =/
japp har betalat in avgiften, men tyvärr något senare än ansökan eftersom jag inte hade fått reda på att dom inte gör något förren dom får betalt,
Någon som vet hur det ser ut med teori samt uppkörnings tider inom Stockholmområdet? omöjligt att få tid eller? känns som att för varje dag som lämpet inte dyker upp minskar chansen stort för att ta kortet i år =(
Och så har man mc kort oxå =)
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |