Va?! Trodde alla städer slutade ha uppkörningar innan November. Hur är detta möjligt?
Vilka ställen har uppkörningar så sent, på julafton och grejer?
Han skämtar nog tyvär
Va?! Trodde alla städer slutade ha uppkörningar innan November. Hur är detta möjligt?
Vilka ställen har uppkörningar så sent, på julafton och grejer?
Han skämtar nog tyvär
( men de har inte direkt mycket koll på något).
Kör upp i veckan som kommer för tung, ser ut att bli regn på uppkörningsdagen, är det bra eller dåligt?
Fina vädret kommer väl imorgon efter jag tagit mitt kort.
Grattis leinad6
JAAA
Då va kortet fixat, körde upp borås idag, inte kört så himla mycke än dock, de har ösregnat hela dan, även på uppkörningen.
Men nu va de gjort, fan va ja e lycklig
Men vart tog de fina vädret vägen
Han ja hade hette Lars... nåt....Jag ska också köra upp i Borås. Hur upplevde du att provförorättarna var där?
Får se om jag kan typ ta mig dit någon gång och åka runt lite i stan där.
Han ja hade hette Lars... nåt....
Han va väldigt bra, förklarade tydligt vad han ville se och vad som gällde. Var också väldigt tydlig när vi körde, sa snabbt vart vi skulle ta vägen, hur de var skyltat osv, behövde aldrig stressa fram nåt i sista stund så att säga.
Och han verka inte vilja lura en så att säga som vissa gör, tar extra kluriga vägar, konstiga samhällen me högerregeln en sek sen huvudled andra, inget sånt.
Om du ska till borås så ta en sväng upp till viareds flygplats, det är där som manöverproven är, konerna står uppe hela tiden så man kan öva, kan ju va bra å köra på stället, lära känna omgivningen lite.
Vill du ha tips om vilka vägar som brukar köras så kan de ordnas, lättast e la om ja tar en sväng när du kör i stan, visar vart dom brukar köra
Så då drar man snart iväg till uppkörningen, damn va man redan känner sig nervig, knappt sovit, händerna skakar redan men kan knappt vänta på att börja vid 13 tiden, om vädret håller i sig..
Lycka till och berätta hur det gick!
Jag hämtade ut nya körkortet idag. Ännu fulare än det gamla! Ja, alltså, det var ju inte jag som var ful utan körkortet i sig. Det förstår ni väl.
Inte direkt några designkunniga människor som sitter och bestämmer utseendet på korten.
Jag ska lämna in förslag på ny design på körkort till VV.
-Svart bakgrund, vit text
-Under "Körkort Sverige" ska alla personuppgifter stå och till höger om den spalten skall det finnas en vit silhouette av en sporthoj och en bikinibrud som står och gränslar över
-Runt personbilden ska det finnas en ram av dödskallar med röda ögon
-Sverigemärket uppe i vänstra hörnet ersätts av en piratflagga
-På baksidan står det "MC, fuck yeah!"
Vad tror ni?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |