RobinS
Ny medlem
Är det nån som med säkerhet vet att det bara är en höghastighetsbana som gäller nu?
Stämmer inte alls.
Är både krypkörning + högfart. Iaf i eskilstuna, dvs resten av sverige med
Är det nån som med säkerhet vet att det bara är en höghastighetsbana som gäller nu?
Vilket gäller?
Båda lågfarts gäller, men gäller båda högfartsdelarna eller har de tagit bort ena? fan ni förvirrar ju en.
Dan the man i en körkortstråd.... tills jag såg när du joina. Du vet att du har samma namn som allas vår kungen av bulten? Han som går på vatten, han som klyver ett hav, han som kör bombrepor på bulten...
Ja, eftersom jag har väldigt svårt att uttrycka mig i skriflig form har jag levt ett mycket tungt liv.
Eftersom du verkar vara väldigt ung, så slapp du göra det gamla teoriprovet. Alltså det prov där 1,2,3 eller fyra alternativ kunde vara rätt. Frågorna i det gamla provet innehöll frågor som var direkt hämtade från pärmarna på trafikskolan. M.a.o lätt att plugga till.
Både högskoleprovet och teoriprovet är båda prov och kan därför jämföras i svårighetsgrad.
Om du inte förstår det jag skrivit nu (ja, jag har ju så svårt att uttrycka mig i text), så kan du PM:a mig för att få detta inlägg i talbandsform. Eller så kanske du kan be någon förälder läsa detta för dig.
Har uppkörningen kvar, blir av i mitten av maj men trots det var jag faktiskt ute å fuskkörde min Fz6a idag Så jävla gott.
Svar på din fråga gällande teoriprov.
Om du kan så ska du göra mcfaserna.
Det är i princip samma som till bil men det kommer även mc-relaterade frågor. Som typ vad som utmärker att packboxarna i dämparna är slut osv.
mm btw hur fan märker man att packboxarna är slut, börjar spricka eller läcka olja typ eller?
Ingen som vet vilka vägar de tar när man kör upp i barkarby? för andra gången
Ingen som vet vilka vägar de tar när man kör upp i barkarby? för andra gången
Hej
Kul att se att det fler en mig som skall ta kort nu vår. Själv har jag inhandlat en gsx 750 -84 och fixat all utrustning samt en tid för teori provet (7 Maj). Men jag har en fråga som jg har gått och funderat på. Min hoj är ju lite gammal och skabbig men nybesktad. Saken är den att jag har en packbox till den främre stötdämparen som läcker lite. Om jag kör med den till uppkörningen och gör säkerhetskontrollen skall jag då påpeka min läckande packbox ? Kommer jg då få fullfölja uppkörningen eller tror ni att vv kontrollant kommer att säga att körningen blir för farlig för att det kan läcka olja på frambromsen ?
Låt säga att man välter en konjävel, blir man kuggad på direkten? Eller får man fortsätta och bli bedömd helhetsmässigt ändå?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|