kimi
Medlem
Ha ha, gött att det är så många som e på g med körkort. Har själv klarat av teorin och redan kört ett par gånger, så nu är det bara till att köra upp så fort jag får en tid.
Jag ska också försöka fixa intensiv och det står mellan dessa två. Även för mig lutar det mest mot Västerås. Dock börjar de inte förrän v 16
Måste dock boka teorin snart, ska försöka göra det i början på feb. Har köpt MC-boken och lånat "vanliga" teoriboken på biblioteket. Enda jobbiga är ekonomin med allt som ska skaffas, körkort, försäkring, mc, skydd etc etc.. Men det lär det va värt =)
Nä just det, jobbigt med utrymme med. Där jag bor nu har jag ingen bra plats o ha mc..
Pratade med Västerås idag och det börjar redan bli fullbokat. Vi blir troligtvis 3 tjejer som åker och tre platser hade dom inte förrän tidigast sista veckan i maj, vi som ville åka första.... Och så måste jag provsitta hojjarna innan jag bokar eftersom jag är så kort, kan ju hoppas på att dom hojjarna finns på MC-mässan i helgen så man slipper åka till västerås för att hoppa upp på en hojj i 2 sek o sen hem igen.
Ja det är dyrt med kort, tur att man precis fått löneförhöjning
Ställ har jag redan iaf, men behöver hjälm och ryggskydd. Och hojj förstås
Ok. Va kostar intensivkursen där?
Den vi har bokat kostar har för mej 7.800 för en 3-dagars, då ingår boende.
Ojdå, visste att de gick fort, men så fort trodde jag inte! :O
Vad vill du ha för hoj då? Och ska du bara övningsköra på intensivkursen eller kör du nåt före det privat eller med skola?
Jag ska också försöka fixa intensiv och det står mellan dessa två. Även för mig lutar det mest mot Västerås. Dock börjar de inte förrän v 16
Måste dock boka teorin snart, ska försöka göra det i början på feb. Har köpt MC-boken och lånat "vanliga" teoriboken på biblioteket. Enda jobbiga är ekonomin med allt som ska skaffas, körkort, försäkring, mc, skydd etc etc.. Men det lär det va värt =)
Nä just det, jobbigt med utrymme med. Där jag bor nu har jag ingen bra plats o ha mc..
Jag kan tänka mig att det är många som börja få abstinens i gashanden och går runt i mc-stövlarna inomhus, samtidigt som sambon skakar på huvudet?
Jihoo, det är inte bara jag som är galen!!!!
Har knallat omkring med mc stövlarna i lägenheten mitt i natten, tänk på våren, motorcyklar och läääängtat, hehe
Snart är vi där,,,o va roligt vi ska ha
wohoo klarade teorin idag. Va i fjällen under veckan som var och pluggade nån kväll där samt på tåget/bussen hem. 60p fick jag =)
text...
Gratulerar! Fler och fler som bara har den roliga biten kvar.
bara uppkörningen kvar då =) klara teorin idag känns så sjuuukt skönt!
tack tack =) nu är körlektioner bokat va först ut haha
Gratulerar!
Vad blev det för trafikskola?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|