Hej! Tänkte bara höra med er som börjat me körkortet nyligen, hur lång tid det tog för er att får körkortstillståndet efter ni laggt det på brevlådan?
Går här och väntar , på VV stog det att ska ta 1-2 veckor, ska det verkligen behöva ta sådan lång tid?
Vill ha det så fort som möjligt så ja kan boka teoriprovet,känns som man kommer igång på allvar med ett datum som mål.
Något ni definitivt bör kolla upp med eran körskola så fort som möjligt, är vilket datum ni ska köra halkbana för att få göra uppkörning så fort som möjligt
Najj du behöver ingen riskutbildning! Boka prov via internet och bli av med det så fort som möjligt.. Sen är det bara att boka en massa pass redan nu annars kan det bli tajt att hinna med om du vill köra hojj i sommar (I alla fall i en större stad)
Är jag helt ute o cyklar men ligger inte halkbanan under B-kort inte fan för MC , har jag inte hört talas om innan :S
man måste väl ringa för att boka uppkörning för A. så var det iaf förra året..Har försökt kolla tider för uppkörning på nätet, men jag kan bara välja att göra teori för A (som jag redan klarat av), teori för BE eller teori/förarprov för B (som jag också redan har). Har jag missat ngt, eller har dom bara inte fått upp uppkörningstiderna för A än?
man måste väl ringa för att boka uppkörning för A. så var det iaf förra året..
Hehe mm.. ingen aning varför de har så. säkert för att de hatar mc-förareDe va fanimig de sämsta jag nånsin har hört... är VV kvar på 1990talet?
Har dom motiverat de på ngt sätt eller är dom bara för lata för att lägga till den tjänsten? Dom kom ju iaf halvvägs med att kunna boka teoriprovet online, sen fick väl den ende som hade hjärnceller kvar sparken.
De va fanimig de sämsta jag nånsin har hört... är VV kvar på 1990talet?
Har dom motiverat de på ngt sätt eller är dom bara för lata för att lägga till den tjänsten? Dom kom ju iaf halvvägs med att kunna boka teoriprovet online, sen fick väl den ende som hade hjärnceller kvar sparken.
Har försökt kolla tider för uppkörning på nätet, men jag kan bara välja att göra teori för A (som jag redan klarat av), teori för BE eller teori/förarprov för B (som jag också redan har). Har jag missat ngt, eller har dom bara inte fått upp uppkörningstiderna för A än?
kuggade teorin idag, såå surt 50 poäng
Själv fick jag 51, på mitt första teoriprov när det begav sig och då kommer jag ihåg att jag gick tillbaka och ändrade en 50/50-fråga, om jag bara inte hade ändrat det satans svaret...
Brukar väl släppa dom tiderna i mars någon gång, prova å ring.
Då kan dom svara på när tiderna släpps.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |