Vad är anledningen till att man ska blinka det sista man gör? Vad gör det om kollar i backspeglarna, sedan blinkar (visar vad man vill) och sedan kollar dödavinkeln?
Grattis!!!
Vad är anledningen till att man ska blinka det sista man gör? Vad gör det om kollar i backspeglarna, sedan blinkar (visar vad man vill) och sedan kollar dödavinkeln?
Hur gör man vid uppkörningen om man ska kolla alla lager på en hoj utan centralstöd??
på samma sätt som annars
Uppkörning på onsdag.
Kan vara dags att gå igenom säkerhetskontrollen nu
Lager och det vet jag hur man gör, dock har jag inget central stöd så vi får se.
Belysningen är lätt men där ingick bakcspeglarna och tutan, backspeglarna ska man bara kolla så att dom är hela eller ställa in dom?
Sen är det bromsarna va? men det är bara att kolla så att det finns belägg och att dom tar, samt bromsljuset?
Sen finns det väll bara en punkt kvar och det är drev paketet? kolla så att dreven/kedjan inte är sleten och att kedjan inte är slapp.
Första wohoo'et i kk-tråden anno 2009? Borde det inte vara nån slags officiell prisutdelning?NU HAR JAG SPIKAT KÖRKORTET IDAG !! WOHOO !!
Första wohoo'et i kk-tråden anno 2009? Borde det inte vara nån slags officiell prisutdelning?
Alltså den med dubbelkonerna....
Är det så att man skall stanna och stå helt
still vid varje dubbelkon (dvs totalt tre ggr) ?
Utan att ta ned fötterna i marken givetvis
Eller skall man bara bromsa och sakta in vid dubbelkonerna ?
Stanna, sätta ned foten, och börja om igen till nästa dubbelkon, stanna, sätta ner fotten, och vända och samma sak på sista
I så fall är det ju rena "barnleken"....
Fanns inget lottsystem när jag körde upp, utan kontrollanten pekade bara på serpentinbanan och sa vilket håll jag skulle börja ifrån.
Kan inte påstå att jag såg den andra banan uppsatt någonstans heller.
Du får sätta ned foten vid dubbelkonerna, ingen annanstans.
Men jag har fortfarande inte hört om någon som fått köra den lätta krypbanan... det är i stort sett alltid serpentinbanan som gäller.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|