codde
Eddie Riders MC Munkewalley
enligt min handledare kör jag bra i trafiken så därav att det är minsta problemet, klart jag håller extra koll, tänker på placeringen och inte genar och försöker visa att jag verkligen tittar. men jag har lite svårt med balansen så jag klarar inte konbanan mer än ibland så det behövs mer träning på...
slutet av juli säger du...maken tycker jag ska boka omgående och en tid typ i mitten av juli helst och jag säger början av aug.....men det är klart att OM poletten trillar ner snart helt och fullt är det rätt trist att vänta 3v extra bara för att....som när jag skulle skriva upp...ville skriva dagen efter skulle få vänta 3v, som tur är fick jag tag på en tidigare tid så jag fick vänta 1,5v....rätt trist att behöva vänta.....
usch det här tär på mina nerve
tillägg: jag kör bara privat och maken uppskattar att jag kört typ 20lektioner....men det säger ju knappast nått...men han tycker jag fixar det snart..jag å andra sidan tror ju att jag aldrig kommer fixa det och då blir de tkämpigt för nån jäkla bönpall vill jag ju inte sitta på
kom igen nu tjejen träna som fan nu på konbanorna.
jag håller verkligen tummarna att du ska klara ditt mc kort.
jag följer denna tråd med spänning och den dagen du skriver att du har klarat det då blir jag jätteglad.
tro på dej själv bara.