Grattis!!! Va de svårt eller va dom snälla mot dig? Jag har uppkörning nu på Torsdag o e sjukt nervös
Någon som har koll på om man fortfarande gör alla tester på banan typ broms och högfartsprovet om det regnar för de låter lite riskabelt.... Grattis ännu en gång!
Tack så mycket! Det känns så underbart!! Även om det regnar kör du alla delar, men du sänker farten lite sa både läraren och vv killen till mig, framför allt så kör du inte mer än typ 45-46 i väjningsdelen med konorna, vid torrt håller du typ 48 ungefär, det finns ingen anledning att köra 50 eftersom det bara blir svårare och 2 kilometer hit eller dit syns inte!
Vi fick köra "korridoren" när man ska svänga direkt på lågfarten, sen 4 konor, vända och tillbaka, vilket var tydligen 97% av gångerna enligt min körskolelärare.
Högfartsprovet kör du självklart även om det regnar, ibland måste du ju ta dig hem om du vart ute och kört hoj även om det regnar och vad gör du om du måste bromsa då
Jag körde med en ganska trevlig kille, lite stressad och komradion strulade så det fungerade inte bra, jag tyckte han skrek åt mig jämt eftersom jag körde fel massa gånger men det var inga problem
Lycka till och hoppas du har lappen på torsdag nu