Är det värt att köpa hojj nu för 1,5 månader? Man betalar väl bara försäkring för de här månaderna?
Ja det är bara att ställa av den så upphör försäkringen automatiskt. Klart det e värt det!!! Vad ska du annars göra hela vintern när du inte kan putsa och fixa på den?
WHOHOOOOOO! Fixade körkortet idag!
Fy fasen vad skönt. Och vädret är kanon. Här skall ut och köras
Yay äntligen MC körkort! =)
JAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Klarade kortet idag! Grymt skönt! Nu ska det letas hoj!
Vill köpa en BMW F800R men de finns bara nya, pengar är inget problem på det viset men det jag tänker på är att man skall besiktiga den efter 4 år och jag hinner knappt köra den detta året så det kanske bara är slöseri? Tänker jag rätt?
Grattis alla! Hur länge håller vv på med uppkörningarna innan dom gör ett uppehåll?
Grattis alla! Hur länge håller vv på med uppkörningarna innan dom gör ett uppehåll?
Ja det är bara att ställa av den så upphör försäkringen automatiskt. Klart det e värt det!!! Vad ska du annars göra hela vintern när du inte kan putsa och fixa på den?
Att tänka på dock är att vissa hojar tydligen inte går att ställa av. Det är vad jag har hört iallafall.
Är det värt att köpa hojj nu för 1,5 månader? Man betalar väl bara försäkring för de här månaderna?
Dom slutar så fort första snö flingan nuddar backen enligt körläraren jag pratade med på jobbet i förgår. Sen skiter dom i om det är skit fint väder dagarna efter det så dom avbokar alla och lägger ner
Jag klarade kortet i måndags har inte åkt bil sen dess
min försäkring gäller året om men kostar väl under 2000:-/år tror jag. just för att slippa ställa av och på cykeln hela tiden. 99% av kunderna kör väl ändå inte cykeln under vinterhalvåret och därför behöver de inte betala några ersättningar då. minns inte vad mitt bolag hette nu bara... dom försäkrar enbart 20+ år gamla maskiner
Så skönt!! fixade kortet idag, Barkarby kl 09:15.
Jag klarade kortet i måndags har inte åkt bil sen dess
Så skönt!! fixade kortet idag, Barkarby kl 09:15.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|