Körkort 2009

R$19

....
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
Honda CB 1000RA -10
JIIIIIPPIIIEEEE!!! GOT THE LICENCE!!! Så jävla skönt att ha det avklarat!! Då är man med i familjen A nu då:yoparty:yoparty

Jag kuggade!!!!!!!!!!

Krypen som inte varit nåt problem alls, där kuggade jag! Varför? Glömde helt bort gasen???? Så jäkla onödigt!:huvet:huvet

Så arg, ledsen och besviken på mig själv att jag får spunk snart!:mad:

Högfarten som jag däremot haft problem med genomförde jag med glans enligt provförrättaren... Himla märkligt.

Väldans trevlig förrättare (påminner om avrättare?) hade jag dock.
Väldigt sympatisk och medkännande...
Allt är enbart MITT fel.

så arg... och ledsen...

Neej vad tråkigt... Har du chans att få en ny tid i år eller?:krama

Last edited:

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
JIIIIIPPIIIEEEE!!! GOT THE LICENCE!!! Så jävla skönt att ha det avklarat!! Då är man med i familjen A nu då:yoparty:yoparty

Grattis som Fanken!!!!

Det har du ju förtjänat alldeles själv!:yoparty:Bugar

Neej vad tråkigt... Har du chans att få en ny tid i år eller?:krama

Vet faktiskt inte. Kastade mig på telefonen så fort jag kom hem men det såg inget lovande ut i privat-kön. Läraren skulle hålla koll i Trafikskolekön. Vi får se. Men var så säker på att jag ska göra allt jag kan....:gnissla
Vill ju oxå vara med i A-familjen.......:banana

Last edited:

R$19

....
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
Honda CB 1000RA -10

Grattis som Fanken!!!!

Vet faktiskt inte. Kastade mig på telefonen så fort jag kom hem men det såg inget lovande ut i privat-kön. Läraren skulle hålla koll i Trafikskolekön. Vi får se. Men var så säker på att jag ska göra allt jag kan....:gnissla

tack tack!!!:bananahoppas det kommer in en tid så du slipper riskutbildning:Bugar... kommer nog kosta mellan 5-7k sa min lärare...trista pengar

Last edited:

Mlscrew

Ride like you stole it
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
KTM 950 SMR -08

Grattis som Fanken!!!!

Finns det inga lediga tider i tex uppsala eller västerås då ?

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
Finns det inga lediga tider i tex uppsala eller västerås då ?

Har haft tankar åt det hållet, men jag ska ta ett snack med trafikskoleläraren (som råkar vara en god vän oxå) först.

Men får jag ingen tid i Gävle skulle jag kunna tänka mig att åka till.... Malmö kanske... hihi

Jag SKA ha A. Så enkelt är det....:tummenupp

R$19

....
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
Honda CB 1000RA -10

thanks mate:banana nu ska man bara fixa en hoj till vårkanten och utrustning... mycket utgifter i höst... men det är det värt:yoparty

Har haft tankar åt det hållet, men jag ska ta ett snack med trafikskoleläraren (som råkar vara en god vän oxå) först.

Men får jag ingen tid i Gävle skulle jag kunna tänka mig att åka till.... Malmö kanske... hihi

Jag SKA ha A. Så enkelt är det....:tummenupp

Malmö finns nog faktiskt tider:) även göteborg tror jag har tider kvar.. vet inte säkert..men kan ju vara värt att kollla

Last edited:

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
Malmö finns nog faktiskt tider:) även göteborg tror jag har tider kvar.. vet inte säkert..men kan ju vara värt att kollla

Okej, Malmö kanske var att ta i men kan helt klart tänka mig att köra upp i annan stad... Fast då kanske man är nervös över det istället. Hehe
Hur man än vrider och vänder så har man :arsele bak.

cpkossa

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
M696, GSXR750, 660smc
thanks mate:banana nu ska man bara fixa en hoj till vårkanten och utrustning... mycket utgifter i höst... men det är det värt:yoparty
...

Fixa hoj nu så får du den billigare och så glömmer du inte allt du lärt dig. Fattar inte folk som frivilligt väntar ett halvår efter man har tagit körkort :gnissla

Zam_Zap

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
2010, Triumph Street Triple R
Woho! Klarade att få mitt A idag, så nu blir det att försöka hitta något att åka på så fort som möjligt.

ozzy8603

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2009
Hoj
2007 Yamaha FZ-6n
CurlySue: Tråkigt att det inte gick vägen för dig, Ring VV om återbesök, min kompis fick en tid 3 dagar efter hans första uppkörning.

R:FlatOut: GRATTIS

Zam_Zap: GRATTIS

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17

Woho! Klarade att få mitt A idag, så nu blir det att försöka hitta något att åka på så fort som möjligt.

Stort grattis till er båda! :)

Och än finns det ju några veckor kvar att hinna klara kortet för de som är nära.

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
Jag kuggade!!!!!!!!!!

Krypen som inte varit nåt problem alls, där kuggade jag! Varför? Glömde helt bort gasen???? Så jäkla onödigt!:huvet:huvet

Så arg, ledsen och besviken på mig själv att jag får spunk snart!:mad:

Högfarten som jag däremot haft problem med genomförde jag med glans enligt provförrättaren... Himla märkligt.

Väldans trevlig förrättare (påminner om avrättare?) hade jag dock.
Väldigt sympatisk och medkännande...
Allt är enbart MITT fel.

så arg... och ledsen...

tråkigt du :/ du får jaga dig en ny tid i år om det nu går.
Fick du den där långa skallliga killen med skägg som upprättare?

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
tråkigt du :/ du får jaga dig en ny tid i år om det nu går.
Fick du den där långa skallliga killen med skägg som upprättare?

Nix pix. Tror den här karln heter Tomas (?). ca 170 lång i 50 årsåldern kanske.

Jag söker med ljus och lykta efter tid i Gävle... Vi får se vad som händer...
Så retfullt att kugga på nåt man VET att man kan...

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Själv har man ju då också klarat kortet men hojjen står i västberga och väntar på besiktning och där står den tydligen "inlåst" så ava kan ingen göra förutom att vänta på att västberga ringer........ DÖÖÖ AVA DÖÖ och DÖÖÖ alla besiktningsmän i västberga:mad:
(om du jobbar som besktningsman i västberga och läser det här.... Ta då och pallra ditt fetarsel från datorn och besiktiga en Suzuki Gsxf -02, tack på förhand :))
:näsblod Helv* vad surt det är att vänta :arsele

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Själv har man ju då också klarat kortet men hojjen står i västberga och väntar på besiktning och där står den tydligen "inlåst" så ava kan ingen göra förutom att vänta på att västberga ringer........ DÖÖÖ AVA DÖÖ och DÖÖÖ alla besiktningsmän i västberga:mad:
(om du jobbar som besktningsman i västberga och läser det här.... Ta då och pallra ditt fetarsel från datorn och besiktiga en Suzuki Gsxf -02, tack på förhand :))
:näsblod Helv* vad surt det är att vänta :arsele

Va? Menar du att dom vägrar att lämna tillbaks din hoj?

Boes

Smutsig
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
BMW
Hade själv en snubbe från Gävle, militärisk och jävlig, sket nästan på mig när han började tala till mig före uppkörningen och under uppkörningen, "varför gjorde du så där? va va va?" "eeeh.. ja.. eeehh, vet inte?" :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln