CurlySue
Never Look Back
Ni är så snälla, känns lite bättre nu när man "landat" lite.
Jag kuggade!!!!!!!!!!
Krypen som inte varit nåt problem alls, där kuggade jag! Varför? Glömde helt bort gasen???? Så jäkla onödigt!
Så arg, ledsen och besviken på mig själv att jag får spunk snart!
Högfarten som jag däremot haft problem med genomförde jag med glans enligt provförrättaren... Himla märkligt.
Väldans trevlig förrättare (påminner om avrättare?) hade jag dock.
Väldigt sympatisk och medkännande...
Allt är enbart MITT fel.
så arg... och ledsen...
JIIIIIPPIIIEEEE!!! GOT THE LICENCE!!! Så jävla skönt att ha det avklarat!! Då är man med i familjen A nu då
JIIIIIPPIIIEEEE!!! GOT THE LICENCE!!! Så jävla skönt att ha det avklarat!! Då är man med i familjen A nu då
Neej vad tråkigt... Har du chans att få en ny tid i år eller?
Grattis som Fanken!!!!
Det har du ju förtjänat alldeles själv!
Vet faktiskt inte. Kastade mig på telefonen så fort jag kom hem men det såg inget lovande ut i privat-kön. Läraren skulle hålla koll i Trafikskolekön. Vi får se. Men var så säker på att jag ska göra allt jag kan....
Vill ju oxå vara med i A-familjen.......
Grattis som Fanken!!!!
Det har du ju förtjänat alldeles själv!
Vet faktiskt inte. Kastade mig på telefonen så fort jag kom hem men det såg inget lovande ut i privat-kön. Läraren skulle hålla koll i Trafikskolekön. Vi får se. Men var så säker på att jag ska göra allt jag kan....
Vill ju oxå vara med i A-familjen.......
Neej vad tråkigt... Har du chans att få en ny tid i år eller?
Finns det inga lediga tider i tex uppsala eller västerås då ?
Gjattis.
Har haft tankar åt det hållet, men jag ska ta ett snack med trafikskoleläraren (som råkar vara en god vän oxå) först.
Men får jag ingen tid i Gävle skulle jag kunna tänka mig att åka till.... Malmö kanske... hihi
Jag SKA ha A. Så enkelt är det....
Malmö finns nog faktiskt tider även göteborg tror jag har tider kvar.. vet inte säkert..men kan ju vara värt att kollla
thanks mate nu ska man bara fixa en hoj till vårkanten och utrustning... mycket utgifter i höst... men det är det värt
...
Woho! Klarade att få mitt A idag, så nu blir det att försöka hitta något att åka på så fort som möjligt.
Woho! Klarade att få mitt A idag, så nu blir det att försöka hitta något att åka på så fort som möjligt.
Jag kuggade!!!!!!!!!!
Krypen som inte varit nåt problem alls, där kuggade jag! Varför? Glömde helt bort gasen???? Så jäkla onödigt!
Så arg, ledsen och besviken på mig själv att jag får spunk snart!
Högfarten som jag däremot haft problem med genomförde jag med glans enligt provförrättaren... Himla märkligt.
Väldans trevlig förrättare (påminner om avrättare?) hade jag dock.
Väldigt sympatisk och medkännande...
Allt är enbart MITT fel.
så arg... och ledsen...
tråkigt du :/ du får jaga dig en ny tid i år om det nu går.
Fick du den där långa skallliga killen med skägg som upprättare?
Nix pix. Tror den här karln heter Tomas (?). ca 170 lång i 50 årsåldern kanske.
Jag söker med ljus och lykta efter tid i Gävle... Vi får se vad som händer...
Så retfullt att kugga på nåt man VET att man kan...
Själv har man ju då också klarat kortet men hojjen står i västberga och väntar på besiktning och där står den tydligen "inlåst" så ava kan ingen göra förutom att vänta på att västberga ringer........ DÖÖÖ AVA DÖÖ och DÖÖÖ alla besiktningsmän i västberga
(om du jobbar som besktningsman i västberga och läser det här.... Ta då och pallra ditt fetarsel från datorn och besiktiga en Suzuki Gsxf -02, tack på förhand )
Helv* vad surt det är att vänta
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |