Risk2 är en jäkligt rolig utbildning tycker jag.
Det är mycket bromsövningar från olika hastigheter, lite kurvteknik. Praktisera skymd sikt osv.
Lyssna på instruktören och ha skoj är mina tips
bra där
Risk2 är en jäkligt rolig utbildning tycker jag.
Det är mycket bromsövningar från olika hastigheter, lite kurvteknik. Praktisera skymd sikt osv.
Lyssna på instruktören och ha skoj är mina tips
Teorin avklarad idag
Fick 63 av 65 pluggade enbart med böckerna och en app till iphone kanske finns till android med. iKörkort MC heter den rekomenderas, lätt att plugga varsomhelst när man alltid har telefonen med sig. Kostar 75kr inte så mycket om man ser till kortet i helhet.
Ringde körskolan direkt efter provet å dom ska boka uppkörning får se vilken tid det blir dom ringer imorgon antar jag. Undrar hur länge man får vänta i stockholm vill ju köra upp så snart som möjligt
Gjorde risk2an igår, klarade teorin idag (61/65) vilket kändes rätt bra, och nu har jag tid i säve den 27:e april Helt underbart, dock aldrig kört MC i GBG, så om någon vet hur det verkar i Säve får de gärna dela med sig lite
Btw, min cykel har ingen reflex bak, måste den ha det på uppkörningen? De kan väl inte kugga mig bara för en sån sak?
p.s. ingen förutom tjejen som vet om att ja ens gjort teorin, ska bli en kul överraskning
MVH
István
Gjorde risk2an igår, klarade teorin idag (61/65) vilket kändes rätt bra, och nu har jag tid i säve den 27:e april Helt underbart, dock aldrig kört MC i GBG, så om någon vet hur det verkar i Säve får de gärna dela med sig lite
Btw, min cykel har ingen reflex bak, måste den ha det på uppkörningen? De kan väl inte kugga mig bara för en sån sak?
p.s. ingen förutom tjejen som vet om att ja ens gjort teorin, ska bli en kul överraskning
MVH
István
Bokat uppkörning 11 maj, det är snart ju!
Och jag har Risk2 plus teori 11 maj!
Lycka till!
Fint!
Jag gjorde risk2an i måndags och den var himla kul faktiskt. Blir det på gillinge eller?
//MVH
Grattis!
Jo, motorcykeln måste ha reflex bak. Finns att köpa billiga reflexer med dubbelhäftande tejp på typ Mekonomen. Fäst den på gamla platsen för skattemärket t ex.
Lycka till.
Vad betalar ni för risktvåan?
Här i Linköping är den iaf snordyr, 3750kr får jag betala, fått intryck av att det varit billigare för många här?
2,900 på körskola och 3500 för privatist i skåne
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |