Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
slår ni förra årets 188st?
Jag gick två lektioner på en skola först men han manade på att han inte bokade någon på risktvåa innan lektion 7 eller liknande så bytte till en annan körskola och gick en där och fick sen göra denna. Så 3 stycken.![]()
okej .gött. har kört 4 gånger med körskola och dem 3 första ha varit krypkörning mellan koner och sicksack i 50km/h etc. sen har jag kört 1 gång i stan och nu bokade han till risk 2.an.. Ska jag ta det som att han snart bokar uppkörning till mig eller?
![]()
Jag ska ta kortet snart men var kan jag köpa Teoriböckerna? Jag vill göra så mycket som möjligt hemma och så lite som möjligt på trafikskola. Räcker det att köpa teoriböckerna , sen göra riskettan och tvåan , uppkörning och ett kunskapsprov eller är det något som jag har missat?
På uppkörningen måste jag ha skinnställ eller kan jag ha mx utrustning på mig? Alltså ryggskydd , stövlar , hjälm såklart , handskar , knäskydd och ett bröstskydd eller måste jag skaffa ett skinnställ?
Kan man eventuellt låna/hyra där?
Jag ska ta kortet snart men var kan jag köpa Teoriböckerna? Jag vill göra så mycket som möjligt hemma och så lite som möjligt på trafikskola. Räcker det att köpa teoriböckerna , sen göra riskettan och tvåan , uppkörning och ett kunskapsprov eller är det något som jag har missat?
På uppkörningen måste jag ha skinnställ eller kan jag ha mx utrustning på mig? Alltså ryggskydd , stövlar , hjälm såklart , handskar , knäskydd och ett bröstskydd eller måste jag skaffa ett skinnställ?
Kan man eventuellt låna/hyra där?
Du gör en säkerhetskontroll, lågfartsprov, högfartsprov samt broms i 70 och 90km/h vid samma tillfälle. Blir du inte kugga där så får du ge dig ut i trafiken och visa att du även klarar av det. Allt görs vid ett och samma tillfälle. Fixar du det så har du ditt körkort. Räkna med en fm alt. em.
Krypkörningen känns inte som den enklaste med den hojenHar fixat allt utan uppkörningen. Den 9 maj så har jag tidDock så verkar det som om jag måste köra upp med r1an, känns som om det är dömt att misslyckas
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |