2mhk
Vågar välja växel!
Tror det är ett krav att du ska ha med dig reg. beviset när man kör upp med egen hojj. Utan det = ingen uppkörning.
så är det nog ja
Tror det är ett krav att du ska ha med dig reg. beviset när man kör upp med egen hojj. Utan det = ingen uppkörning.
Stämmer inte, iaf inte helt. Jag klarade mig första gången, möjligtvis andra också utan reg. bevis. Dem kollade upp regnumret så var det löstTror det är ett krav att du ska ha med dig reg. beviset när man kör upp med egen hojj. Utan det = ingen uppkörning.
Stämmer inte, iaf inte helt. Jag klarade mig första gången, möjligtvis andra också utan reg. bevis. Dem kollade upp regnumret så var det löst
När man är klar med uppkörningen så får man en lapp där det står om man klarar eller ej. Om man då klarar provet får man ut och köra i trafiken på direkten eller måste man vänta tills själva plastbrickan kommer på posten?
Såja, fixade uppkörningen idag!!!! Kommer prutta runt på min KTM 620 sc framöver i sommar... fast vrf sitter jag inne och skriver detta nu??? nää ut och köra ist! ha de gutt!
Knalla in på närmsta trafikskola eller kolla Blocket..
Jag planerar att plocka lappen i mitten på juli.
Ringde trafikverket idag och tänkte att jag kunde fått boka min uppkörning, men det gick inte före jag skrivit upp. Är det så eller måste man prata med rätt människa?
Stämmer bra det^^ Risk1-2 --> Teori --> Uppkörning
Jag undrar vem man ska muta för att få boka tider till allt på en gång.
Fick tid till risk2an 30maj, och nu ska jag leta efter första bästa uppskrivningstiden som finns direkt efter 30maj.
Ryktena säger att det är svårt att få uppkörnings tider under juni juli eftersom det är många uppkörare som har semester.
1. 19/4 bosze, Göteborg
2. 23/4 RuffRiderz, Trelleborg
3. 3/5 xaxpop, Göteborg
4. 4/5 OMartini, Jönköping
5. 4/5 skold040, Svedala
6. 8/5 N3nn3, Stockholm/Tullinge
7. 8/5 Kazagger, Gillinge
8. 9/5 Lindev, Kristanstad
9. 9/5 Kalsvad, Kolsva
10. 9/5 Pippii, Göteborg
11. 10/5 Brickhead, Stockholm/Tullinge
12. 10/5 sjukihuve, Stockholm/Gillinge
13. 14/5 Sthlm:are, Stockholm/Gillinge
14. 14/5 Wellinder, ?, ?
Första inlägget, men har följt flera trådar inför uppkörning, bl.a. en tråd som heter "Vägar kring Tullinge", tack för den.
(http://www.sporthoj.com/forum/showt...k%F6rning-p%E5-Tullinge&p=5546449#post5546449)
Som sagt avklarat på Tullinge igår, med en kille som hette Marcus från Vägverket (VV). Han var riktigt trevlig och gav ett lugnande intryck. Flöt på bra inga omtag på obligatoriska moment. Fick köra höger ned mot Bulten och vända direkt efter S-kurvan, typ 500m söderut, tillbaka mot VV och men in vänster i s-kurvan till Lida. Vända på parkering vid Lida tillbaka ut till stora vägen igen, där vi tar vänster körriktning mot VV igen, passerade VV igen, fortsatte norrut typ 1,5km sen vänster in på mindre väg vid en annan s-kurva, åkte då riktning västerut, norr om flygfältet. Kommer till t-korsning där vänster in i villaområdet. Snurra länge där på blandat 30 och 50 vägar. Sen tillbaka samma väg norr om flygfältet, nu i riktning österut, höger i korsningen vid s-kurvan och hamnar i körriktning mot Bulten, sen höger in på VV ---Godkänd
(Även polaren som var med blev godkänd efter mig)
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |