The_Beast skrev:Nu är man utan körkort, redan på premiäråket för den nya sesången råkade jag köra om civilbilen i 160 + att jag smet ifrån dem med tron att dom inte han att få mitt reg nr pga min extremt lilla nrplåt.... De jäklaran kunde zomma in på filmen som de visade mig när dom en timme senare kom på hembesök till mig.... Alla ni som bor i närheten av Jönköping, passa er. De har hjärnkoll på oss alla som kör sprothoj och det bevisade de genom att räkna upp namnen på alla min polare som också kör hoj. Jag kom lindrig undan ändå. Tog mitt körkort i max 2månader och max 4000 i böter. Smitningen strök dom för de ansåg inte att jag hade varit någon fara för övrig trafik + att jag erkände det hela. Men jag får köra i 48timmar till, så imorn då jävlar blir det race.....
//Tobbe
Heh!!
då får vi dricka du å jag i 2 månader då!! sen fåru dricka själv i 1 ½ månad typ!! surt...
KaZ <-- utan lapp jag me i 2 månader.. fr.o.m 030325.
dock inte fått min dom än... hoppas på max 2 månader men vet att de är griniga som faen när man kör för fort på 50 väg... höll juh som sagt 82kmh...
Last edited: