Biturbo
Min går i etthundra!
Djur är dumma och kött är gott...
Behövs det fler argument än så?
Behövs det fler argument än så?
UrbanTiger skrev:Visste ni att det dör ett stort antal personer varje år efter att dom slickat på polerna på niovoltsbatterier
Det gör jag varje dag. Bra för ämnesomsättningen.UrbanTiger skrev:Rollon är för blöjisar. Ett niovoltsbatteri ska det vara minst
Visste ni att det dör ett stort antal personer varje år efter att dom slickat på polerna på niovoltsbatterier
hållundan skrev:Har även provat två underbara smakkombinationer, kokt skinka och arraksboll samt röd dansk salami med mjölkchoklad.
Fina fisken! Fantasin är den enda begränsningen.
Finsk korv? Vad är det för speciellt med den? Usch tänker bara på död mans finger när jag hör kall krovjuha01 skrev:Kall finsk korv som man doppar i bananyoghurt!!! Riktigt gott!!
Kanon när man är bakis.
Annars är den korven fin ihop med gröna golden delicious äpplen!
hållundan skrev:Nämnde jag att jag brukar titt som tätt ta en liten slick på min rollon oxå
Vem är det respektlöst mot? Mot folk som inte har råd att äta kött eller mot folk som inte har mat? Har det nån betydelse om det hade varit tvärtom att det hade varit lite köttfärs och mycket makaroner hade det varit respektlöst oxå?mb skrev:Nej, det håller jag med.
Kanske ska ta ett exempel från korridoren för att förklara vad jag menar. Jag har bott i studentkorridor i 4,5 år så vid det här laget har man snart sett det mesta som går att ses när det gäller folks matvanor. Det finns folk som var och varannan dag steker upp en full stekpanna med köttfärs som de äter tillsammans med en plutt makaroner i ena hörnet av tallriken. Efter att ha käkat upp hälften så säger de att de är mätta och slänger resten. Jag blir illamående när jag ser sånt. Det är respektlöst.
UrbanTiger skrev:Rollon är för blöjisar. Ett niovoltsbatteri ska det vara minst
Visste ni att det dör ett stort antal personer varje år efter att dom slickat på polerna på niovoltsbatterier
Vad är det för skillnad på kyckling och köttstony skrev:Borde finnas ett val att man äter MASSA kött
Kött är det bästa som finns kyckling också
Ska försöka svara seriöst på en bra frågeställning.mb skrev:Hur är det nu egentligen, äter vi i väst onödigt mycket kött? Sköts djurhållningen på ett etiskt riktigt sätt? Är det rimligt att högvärdigt protein från sojaböner ska importeras som djurfoder från länder där folk svälter, bara för att rika länder ska ha råd att "lyxkonsumera" kött? Är det rätt att stödja dagens ohållbara rovfiske på t.ex. torsk?
Frågorna är många.
Japp. Roll-on. Den som smakar värst är helt klart roll-on för honom, från eldorado. Den är rälig och ofantligt sträv i smaken.Gustav1 skrev:Va? Roll-on som i deodorant?
hållundan skrev:Finsk korv? Vad är det för speciellt med den? Usch tänker bara på död mans finger när jag hör kall krov
På vilket sätt är det fel att äta djur? Jag trodde det var ett av det mest grundläggande vi har här på jorden. Svårt att hitta något mer naturligt...honkiie skrev:egentligen är det fel att äta djur, men kött är gott och jag är uppfödd på kött, vanor är till för att inte brytas
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|