on/offroad
Bannad
LÄS DETTA NOGA:
Denna tråd har egentligen gått över många gränser för respekt för den avlidne och den enda anledningen till att den inte stängts redan är att ärendet är så publikt och att en allmän diskussion med högt i tak är befogat i just detta fall. Men det finns gränser.
Många av inläggen är anmälda, framför allt för avsaknad av respekt för den avlidne och hans familj. Jag personligen har inte tagit initiativ till att ta bort sådana just för att det finns ett stort behov/ vilja att diskutera detta, men tråden håller på att tappa sitt syfte. Allt är sagt och om ni inte vårdar språket och uttrycker era åsikter utan grova ord eller hån mot inblandade (gäller även polisen) så stänger jag den omgående.
Detta gäller from nu.
"Många av inläggen är anmälda, framför allt för avsaknad av respekt för den avlidne och hans familj. Jag personligen har inte tagit initiativ till att ta bort sådana just för att det finns ett stort behov/ vilja att diskutera detta, men tråden håller på att tappa sitt syfte."
-Jag har uppmanat/önskat att Moderatorerna att vara extra observanta på påhopp mot den avlidne; hans fästmö & familj just p.g.a. de vidriga påhopp & kränkningar som skrivits i tidigare trådar som tagit upp frågan.
Last edited: