Incognito
Ny medlem
Båda gjorde fel och fan vad kass snutäcklet var på att övertyga om att DEM gjort rätt under intervjun i slutet
Han har fortfarande ett val!! När han blåste förbi polisen då de stod still, hetsa de honom då oxå!? Redan där var hans hjärna potatismos.
Nu går ja fan ut med hundarna innan jag blir bannad för ja vräker ut mig för mycket ilska!
Han har fortfarande ett val!! När han blåste förbi polisen då de stod still, hetsa de honom då oxå!? Redan där var hans hjärna potatismos.
Nu går ja fan ut med hundarna innan jag blir bannad för ja vräker ut mig för mycket ilska!
Båda gjorde fel och fan vad kass snutäcklet var på att övertyga om att DEM gjort rätt under intervjun i slutet
Dubbel moralen haglar på detta forum, När man tittar i bild och film delen av detta forum så hejar man och gastar om vad coola dom stora grabbarna är som åker på slangen i 200 knyck och drar repor på bulten som får rossi att rodna.
Sedan går samma folk in i denna tråd och fördömmer och idiotförklarar en avliden människa, Vart fan är respekten för en annan människas liv?
Hur djävla skenheliga är ni inte själva?
Som jag innan skrivit så har jag i min ungdom kört bra mycket värre än vad gossen som fick sätta livet till gjort enda skillnaden mellan honom och mig är att jag inte blivit jagad av en helikopter + 23 andra patruller.
men hallå vakna upp nu.. jag säger inte att polisen jorde fel utan att han hadde en passagerare som satt med o om dom inte fick stop på han efter första 10 min så borde dom förståt att den här killen inte kommer stanna. det visa han ju rätt så fort med fingret! Dom utsatte inte bara passageraren utan både polisen o motorcycklisten utsatte andra trafikanter för fara. Hur j__la mycket fel han än jorde så jorde polisen mer fel som igentligen ska veta bättre. o köra utan blå ljus i 200+?? kom igen nu.. begge har jort fel emn polisen borde vetat bättre med mer erfarenhet av sånna här situtioner.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|