Kalmar-tråden

ninja_agren

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Kalmar
Hoj
Kawasaki och gpz500s
HOJEN ÄR STULEN ---- om någon ser den så kontakta mig snarast !
en grön-lila zx9 -99 med svart kåpglas!
 

Bikermice

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2008
Ort
Färjestaden
Hoj
INgen
Hade en påhälsning även här strax innan jag sålde hojen.
De hade gått in innanför grinden till vår uteplats, klippt av en rem til kapellet och tagit av halva kapellet. Måste ha blivit avbrutna av nåt.
 

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Nybro
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
MOR 666 lär ju inte vara speciellt svårt att komma ihåg om han nu har regskylten kvar. ska hålla utkik när jag är ute och kör.
 

ninja_agren

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Kalmar
Hoj
Kawasaki och gpz500s
HOJEN är hittad .... var ute med hunden och gick i närområdet i ett skogsparti... rätt var det är så springer hunden in i bland buskarna och sedan ut till mig flera gånger och efter ett tag så tänkte jag måste kolla vad det är då och tur var det för där låg den ibland buskarna med tändningslås, styrkrona,tank och batteri sönder slaget annars hel ... detta är bara ca 300 m från platsen den stals ifrån... vilken hund man har...
 

Katanapilot

Loud pipes save lives
Gick med
6 Mar 2003
Ort
KALMAR Sveriges framsida...
Hoj
Katana No146 1428cc. GSX-83 1168cc.Hayabusa -00
HOJEN är hittad .... var ute med hunden och gick i närområdet i ett skogsparti... rätt var det är så springer hunden in i bland buskarna och sedan ut till mig flera gånger och efter ett tag så tänkte jag måste kolla vad det är då och tur var det för där låg den ibland buskarna med tändningslås, styrkrona,tank och batteri sönder slaget annars hel ... detta är bara ca 300 m från platsen den stals ifrån... vilken hund man har...

Duktig Hund :klappar TÄNK OM MAN VISSTE vem det var ,kanske tur att vi inte vet......:D
 

ninja_agren

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Kalmar
Hoj
Kawasaki och gpz500s
jo visste jag då jävlar men som det ser ut så är det några jävla snorungar för de har slagit sönder tändlåset och sen bara försökt koppla om batteriet ... men hade inte varit fel om det hade fått igång den och sedan få läsa om en dödsolycka på mc och se bilderna ... hade fan åkt ditt och pissat på deras grav sen !:arsele:död

en fråga bara vem är stans bästa och billigaste kawasaki mek??
 
Last edited:

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Nybro
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
kalmar mc service på franska vägen.. dock hoppar han på kryckor nu, men har ett par kompisar som hjälper honom.. grymt trevlig och bra priser. duktig på att prata med :p

han är kawasaki återförsäljare.

edit: det var till ninja_agren, glömde quota :)
 
Last edited:

Henkew

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2009
Ort
Orust
Hoj
Tenere 660 2011
jo visste jag då jävlar men som det ser ut så är det några jävla snorungar för de har slagit sönder tändlåset och sen bara försökt koppla om batteriet ... men hade inte varit fel om det hade fått igång den och sedan få läsa om en dödsolycka på mc och se bilderna ... hade fan åkt ditt och pissat på deras grav sen !:arsele:död

en fråga bara vem är stans bästa och billigaste kawasaki mek??

När jag pluggade i Kalmar köpte jag mycket delar på Kalmar crosscenter.
Han säljer Kawasaki. Mest crossar men kunde tom fixa delar till min R6:a.
Mycket duktig gubbe. Om han inte har semester så tror jag det kan vara ett vettigt alternativ. Lycka till:tummenupp
 

Katanapilot

Loud pipes save lives
Gick med
6 Mar 2003
Ort
KALMAR Sveriges framsida...
Hoj
Katana No146 1428cc. GSX-83 1168cc.Hayabusa -00
jo visste jag då jävlar men som det ser ut så är det några jävla snorungar för de har slagit sönder tändlåset och sen bara försökt koppla om batteriet ... men hade inte varit fel om det hade fått igång den och sedan få läsa om en dödsolycka på mc och se bilderna ... hade fan åkt ditt och pissat på deras grav sen !:arsele:död

en fråga bara vem är stans bästa och billigaste kawasaki mek??

KALMAR MC SERVICE snabbast om du ska ha original delar
 

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Nybro
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
han är riktigt bra, tog han 2 dagar från det att han beställde delar till det att min hoj var ihop plockad. han typ bor där nere (iaf innan han började hoppa på kryckor, nu är hans tider lite mer normala men blir nog lika snea sen när blivit frisk igen). min hoj gjorde han färdigt på natten.. inget extra betalt.

och vilka historier han har.. herregud knappt så man kommer därifrån ibland.
 

Stefan_J

Allmän tok!!!
Gick med
11 Sep 2009
Ort
Kalmar/Trekanten
Hoj
BMW K1200S -2005, Triumph Sprint 1050 ST -05 (Såld), KTM 950 SM -05 (Såld), YZF600RG -95 (Skrotad)
Jo, både Lelle på Kalmar mc service och Jan-Åke på Crosscenter är riktigt duktiga. Men det hjälper nog lite att Lelle är ÅF när det gäller landsvägs hojjarna när det gäller att få hem delar fort.

Btw, Jävulskt skönt att du fått hem/hittat hojjen! Hoppas bara inte att det är mer skit som du hittar på den.
 

Kalle_Duke

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2010
Ort
Kalmar
Hoj
2011 Bmw S1000RR
Hej allesammans!

Tänkte kolla av om det är några som är i behov av garageplats. Vi är för tillfället ett gäng på fem personer som hyr ett garage i centrala delarna av Kalmar. Garaget är på ca 120 m2, varje hyresgäst har en egen rymlig plats, toa finns. Vi har även inrett ett stort gemensamhetsrum. El, värme och vatten ingår i hyran. Garaget har en mycket hög säkerhetsstandard och är i princip omöjligt att ta sig in i såvida man inte har dynamit Hyra ca: 250 - 400 kr/mån beroende på antal hyresgäster.

Då några av våra hyresgäster sagt upp sina platser så tänkte vi försöka ragga upp några nya trevliga prickar till vår gemenskap! Så om någon är intresserad PM:a mig och skriv några rader om dig själv eller om du har några frågor?
 

ninja_agren

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Kalmar
Hoj
Kawasaki och gpz500s
Hej allesammans!

Tänkte kolla av om det är några som är i behov av garageplats. Vi är för tillfället ett gäng på fem personer som hyr ett garage i centrala delarna av Kalmar. Garaget är på ca 120 m2, varje hyresgäst har en egen rymlig plats, toa finns. Vi har även inrett ett stort gemensamhetsrum. El, värme och vatten ingår i hyran. Garaget har en mycket hög säkerhetsstandard och är i princip omöjligt att ta sig in i såvida man inte har dynamit Hyra ca: 250 - 400 kr/mån beroende på antal hyresgäster.

Då några av våra hyresgäster sagt upp sina platser så tänkte vi försöka ragga upp några nya trevliga prickar till vår gemenskap! Så om någon är intresserad PM:a mig och skriv några rader om dig själv eller om du har några frågor?




jag skulle vara intresserad men inte förnst i början av nästa år...
men finns det nån plats kvar då så är jag mycket intresserad ....:tummenupp:tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top