Är visst EN som klagar å han klagar på allt alltid. Skrev tom i tidningen å klagade på när vi hade verkstan bakom q8-macken att det stod skrotbilar osv där.
ofan, ja, det är ju lite annorlunda då
Är visst EN som klagar å han klagar på allt alltid. Skrev tom i tidningen å klagade på när vi hade verkstan bakom q8-macken att det stod skrotbilar osv där.
HOJEN ÄR STULEN ---- om någon ser den så kontakta mig snarast !
en grön-lila zx9 -99 med svart kåpglas!
HOJEN ÄR STULEN ---- om någon ser den så kontakta mig snarast !
en grön-lila zx9 -99 med svart kåpglas!
HOJEN är hittad .... var ute med hunden och gick i närområdet i ett skogsparti... rätt var det är så springer hunden in i bland buskarna och sedan ut till mig flera gånger och efter ett tag så tänkte jag måste kolla vad det är då och tur var det för där låg den ibland buskarna med tändningslås, styrkrona,tank och batteri sönder slaget annars hel ... detta är bara ca 300 m från platsen den stals ifrån... vilken hund man har...
jo visste jag då jävlar men som det ser ut så är det några jävla snorungar för de har slagit sönder tändlåset och sen bara försökt koppla om batteriet ... men hade inte varit fel om det hade fått igång den och sedan få läsa om en dödsolycka på mc och se bilderna ... hade fan åkt ditt och pissat på deras grav sen !
en fråga bara vem är stans bästa och billigaste kawasaki mek??
jo visste jag då jävlar men som det ser ut så är det några jävla snorungar för de har slagit sönder tändlåset och sen bara försökt koppla om batteriet ... men hade inte varit fel om det hade fått igång den och sedan få läsa om en dödsolycka på mc och se bilderna ... hade fan åkt ditt och pissat på deras grav sen !
en fråga bara vem är stans bästa och billigaste kawasaki mek??
KALMAR MC SERVICE snabbast om du ska ha original delar
Hej allesammans!
Tänkte kolla av om det är några som är i behov av garageplats. Vi är för tillfället ett gäng på fem personer som hyr ett garage i centrala delarna av Kalmar. Garaget är på ca 120 m2, varje hyresgäst har en egen rymlig plats, toa finns. Vi har även inrett ett stort gemensamhetsrum. El, värme och vatten ingår i hyran. Garaget har en mycket hög säkerhetsstandard och är i princip omöjligt att ta sig in i såvida man inte har dynamit Hyra ca: 250 - 400 kr/mån beroende på antal hyresgäster.
Då några av våra hyresgäster sagt upp sina platser så tänkte vi försöka ragga upp några nya trevliga prickar till vår gemenskap! Så om någon är intresserad PM:a mig och skriv några rader om dig själv eller om du har några frågor?
jag skulle vara intresserad men inte förnst i början av nästa år...
men finns det nån plats kvar då så är jag mycket intresserad ....
Bara kontakta mig då det blir aktuellt så ser vi
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |