Starstriker
Som man googlar får man svar
Badger skrev:2658677Precis!
Dax att nynna på "we shall overcome"???
Vad har det med pacificm att göra?
Badger skrev:2658677Precis!
Dax att nynna på "we shall overcome"???
Var hittar du dom kopplingarna?Starstriker skrev:2658640
För övrigt är det inte så att kampsport bara är "idrott". Det finns även kopplingar till grovt våld, misshandel etc etc. Är det svårt att förstå?
Starstriker skrev:2658693Vad har det med pacificm att göra?
Ha ha, allt detta tjafsande fär att man tipsar om en tävling, ja jävlar! Sugen som fan Gottis-gubben! får se vad som händer!Gottis skrev:2657784Fan att man missar det här då
Kongo kommer du ner och ser boxning galan med oss lr
Starstriker skrev:2658566Skadorna skiter jag i (även om jag inte vill betala för dom) Det är ju upp till var och en om den vill slåss i en ring. Stiger man in där så vet man förhoppningsvis vad man ger sig in på.
Det jag vänder mig emot är signalerna detta sänder ut till yngre männsikor, som dels tar efter sina stora idoler och som i vissa fall missbrukar sina färdigheter utanför ringen. Sånt finns det ju tydliga bevis på. Det är bara att bläddra upp i den här tråden. Om du inte förstår vad jag menar så säg till så ska jag försöka vara lite tydligare.
Sen finns det ju alla andra kampsportare, såna som du tex, som INTE oprovocerat muckar med folk och ger dom på nöten. Denna grupp tror jag dock är mer benägen att slå tillbaka om nån bråkar istället för att gå därifrån. Är det bra? (Lägger jag orden i munnen på dig nu sToffe?)
Jag själv är mer benägen att lämna platsen än att slå tillbaka. Är det bra?
Jag är övertygad om att folk som ägnar sig åt kampsport är mer vådsbenägna än de som håller på med pingis. Vad tror du?
Dessutom ställer jag mig frågan om man verkligen behöver lära ut hur man slåss år 2006. Behöver man lära sig ur man slåss år 2006? Ingen har ännu besvarat denna fråga.
Jag har många frågor som du märker, och du är ju "kampsportsexpert" så du måste ju vara rätt person att fråga. (Själv kan jag absolut ingenting om kampsport. )
Du får gärna besvara mina frågor i nästa inlägg. Underbygg gärna svaren med hållbara argument den här gången.
stoffer skrev:2658498Gick det där fram? Inte? Isf, behöver du inte svara. Jag gör som mikke föreslog och lämnar den här tråden.
stoffer skrev:2658772Uppenbarligen går inte mycket fram..
blackburn_xt skrev:2658797I många kampsporter så utdelar man inte ens slag/sparkar.
Jag t.ex har tränat judo sen jag var sex och slutade när jag var 13, under den tiden skadade jag mig inte mer än att jag landade fel någongång och blev lite mörbultad, sen har jag tränat kampsporter där man utdelar slag och sparkar i (sportjujutsu och kickboxning) 2 år och där har jag inte fått en enda skada hittils.
Alla som säger att kampsporter bör förbjudas tycker jag ska testa på en kampsport!
Det är bra träning för hela kroppen
lappmögel skrev:2659124"nita folk till höger o vänster." / "En tränare som slåss på stan är inget annat än en stor skandal!!"
vbg_snake skrev:2659206.....
Men men, jag är ju som sagt den osmarta, rubbade och ointelligenta personen på sporthoj. Enbart för att jag har slagits på stan en gång, gett folk på käften och kanske har en något grov och överdriven attityd.
....
Inte så många gånger? Njöt du varenda sekund alla inte så många en gångerna eller var det bara den bästa gången/gångerna??vbg_snake skrev:2487923.....
jag har inte varit i så många slagsmål faktiskt.....
Jajjamänsan! Specellt i skrift.vbg_snake skrev:2487923.....
En ambasadör för sin sport är jag. oavsett vad några pantade dator-fighters tror här. ....
Visst vore det? Om vi skulle träffas i verkligheten och jag sa till dig att folk med din inställning inte borde syssla med kamsport så skulle jag minsann få se på.... Vaddå?vbg_snake skrev:2487923....Sen skulle det vara kul om någon vågade svara i verkligheten som man gör på nätet....
Jepp, håller med. Tipsar om en match och en börjar med att kasta skit på en gång.. ja jisses.Kongo skrev:2658763Ha ha, allt detta tjafsande fär att man tipsar om en tävling, ja jävlar! Sugen som fan Gottis-gubben! får se vad som händer!
Chrille skrev:2659257Slagits EN gång? Lite attityd?
Läs din hyllningstråd till dig själv och allmänt utdelande av storstryk.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=135925
Kom sen tillbaka och berätta varför NÅGON kan tro att du varit i slagsmål EN gång.
Inte så många gånger? Njöt du varenda sekund alla inte så många en gångerna eller var det bara den bästa gången/gångerna??
Jajjamänsan! Specellt i skrift.
Visst vore det? Om vi skulle träffas i verkligheten och jag sa till dig att folk med din inställning inte borde syssla med kamsport så skulle jag minsann få se på.... Vaddå?
Som en kommentator sa engång ang. Paolo Robertos uppladdning - Han läste en bok skrev:Jag är inte för ett förbud!
Det tog bara runt 100 inlägg diskussion inna jag förstod att du hade rätt. Det kändes inte som vi kom någonstans.MikkE skrev:2659292Jepp, håller med. Tipsar om en match och en börjar med att kasta skit på en gång.. ja jisses.
Men vänta, kan vi inte reperera detta EN gång till bara? Snälla!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|