R1 racer
Stick i ögat!
Så skönt att man betalar ca 3600 kr om året för helförsäkring,påställd året runt,möjlighet att också köra året runt om man känner för det.
Och så är den stor,1200
Och så är den stor,1200
Imponerande hur folk inte läser tråden innan de börjar skriva...
Han har aldrig haft hojen påställd!!..
Han har inte tagit märkesförsäkring!! det har han tänkt att starta på våren när han STÄLLER PÅ HOJEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!!!!!!
Lugn o fin nu,
Jag orkar inte läsa alla svar i hela tråden, är förkyld och trött.
Men man vill ju ge lite tips som kan hjälpa han eller någon annan med liknade situation, På eller med avställd hoj spelar ju ingen roll då.
Men lyssna nu... Den är NY, jag har ALDRIG haft den påställd, ALDRIG tecknat nån försäkring, Har aldrig haft märkesförsäkring på hojen! därför jag undrar varför det kostar 1500 att bara garageförsäkra den!?
Men lyssna nu... Den är NY, jag har ALDRIG haft den påställd, ALDRIG tecknat nån försäkring, Har aldrig haft märkesförsäkring på hojen! därför jag undrar varför det kostar 1500 att bara garageförsäkra den!?
Sant, men är man så jävla blåst ( pardon maj fränch ) att man inte kollar upp vad det kommer kosta innan man inhandlar något så får man fan skylla sig själv och bli kallad moppefucko med fjun
Har du aldrig varit ung och dum?
Seröst gnälla hjälper inte, hur kan vi roliga prickar på SH hjälpa till med fler bra tips till pojken.
Lugn o fin nu,
Jag orkar inte läsa alla svar i hela tråden, är förkyld och trött.
Men man vill ju ge lite tips som kan hjälpa han eller någon annan med liknade situation, På eller med avställd hoj spelar ju ingen roll då.
Men lyssna, du bor i stockholm, du köper en ny hoj, har aldrig haft någon försäkring...klart som fan att du är en högriskare.
Bara att betala.
kanske skulle ha kollat först, sen räkna vad du har råd med.
Ja fan, du har sant, vaknade på fel sida av sängen bara och det ska väl ingen annan drabbas av så jag chillar lite, för din skull ...
Seså, ontopic igen då.... Kram över ut
*Förvånansvärt vad vänliga ord kan få en att må bra ibland*
Herren ger och Herren tar
Varför kan du inte ställa bågen på dina föräldrar?
Jag tycker det är skitsnålt av Triumph att ta 2500,- för vinterförvarning, skulle de inte hålla på o måla dina fälgar o grejer också innan leverans?
FÖR ATT DEN INTE ÄR PÅSTÄLLD ÄNNU!!! (RTFM)
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|