PorrAnders skrev:Våga hänga ett par varv i den lokala rondellen !
Jag hänger ut med ena skinkan, men slappnar av i "innerbenet", jag försöker mao inte få ner det direkt, men jag vet att när det väl tar i är det inte långt mellan knä och kåpa...Bollox skrev:Prova lägga i knät på den sida av hojen där fotpinnen skrapar i, så går det alldeles utmärkt nästa gång![]()
Skämt åsido, jag skulle vilja se hur du sitter på hojen för att lyckas få i fotpinnen men inte knäpucken...
hållundan skrev:Spelar det någon roll? Egentligen?
Jag kan väl egentligen inte knäskrapa på riktigt. Har aldrig kört bana, kommer att göra det i sommar så mycket det bara hinns och finns pengar till. Att skrapa ner puckarna lite i en rondell en sen sommarkväll ser jag inget fel i? Det är ju roligt.
Jag anser att man lär känna hojen och sig själv om man ger sig ut för att "lära sig posörskrapa" på nån stor yta eller rondell där det är lite trafik...
Retep skrev:Coolt att skrapa höger puck där![]()
Mavve skrev:Testade det i somras runt 1-tiden tror jag det var på natten och det gick i 2 varv, sen kom det bilar som kollade konstigt på en där man läg och snurrade och jag kan säga att det var en REJÄL pulshöjare att köra mot bilarna![]()
Gör nog inte om det igen.
Hohohoho satt bara å väntade på att stuntrigge skulle fälla den kommentarenRigge skrev:En till banåkare-är-bättre-människor tråd?
Dino Velvet skrev:Knäpuckar![]()
Har det med ishockey att göra![]()
När jag stog i mål hade jag benskydd istället. Då gjorde inte knäpuckarna så ont.
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!