freding skrev:Jag hänger ut med ena skinkan, men slappnar av i "innerbenet", jag försöker mao inte få ner det direkt, men jag vet att när det väl tar i är det inte långt mellan knä och kåpa...
Jag har sett några riktigt snabba 250SP förare som inte heller knäskrapar, det kanske skiljer på körstil om man har en lätt hoj med låg effekt?splfredde skrev:Oops,glömde tråden!
-97 -98 nånting(för länge sen...)
Körde Robban Dobrich 250 sp topp 3 och aldrig nåt knäskrap!!!
Man kan alltså köra fort utan knäskrap??????
Själv va man ju häftigare och skrapade knä,armbåge.rygg,axel.....
ja det mesta tog väl i när man blev välkommnad i sandfållan.....
splfredde skrev:Oops,glömde tråden!
-97 -98 nånting(för länge sen...)
Körde Robban Dobrich 250 sp topp 3 och aldrig nåt knäskrap!!!
Man kan alltså köra fort utan knäskrap??????
Själv va man ju häftigare och skrapade knä,armbåge.rygg,axel.....
ja det mesta tog väl i när man blev välkommnad i sandfållan.....
Jag har filmat en Harley V-rod som kör med knäskrap på bana, kan man skrapa med en V-rod så kan man skrapa med din hoj oxo, men syftet är tveksamt.Poacher skrev:Annat: jag saknar knäpuckar helt enkelt, och man skrapar inte gärna då, sen är min nuvarande hoj omöjlig till sådant med.
GSXR1100R skrev:Enligt pollen så påstår hälften att dom kan köra med kontrollerat knäskrap, jag tvivlar dock på denna siffra med tanke på hur många sporthojs posörer man ser med oskrapade knäpuckar utanför glasskiosken en vanlig sommardag.
Annat betyder att dom köper beggade racedäck och puckar, ser skitfränt ut vid glasskiosken, lite silvertape på det nya fina stället ger race look.SuperSport skrev:Frågan är vad dom 5,82% som valde alternativet Annat gör på hojen? Slipar puckar med vinkelslip eller?
Men det är ju lysande, kanske dom är intresserade av gruppköp av begagnade puckar. Undrar om mina skrapade kåpor går att säljaGSXR1100R skrev:Annat betyder att dom köper beggade racedäck och puckar, ser skitfränt ut vid glasskiosken, lite silvertape på det nya fina stället ger race look.
GSXR1100R skrev:Enligt pollen så påstår hälften att dom kan köra med kontrollerat knäskrap, jag tvivlar dock på denna siffra med tanke på hur många sporthojs posörer man ser med oskrapade knäpuckar utanför glasskiosken en vanlig sommardag.
SuperSport skrev:Men det är ju lysande, kanske dom är intresserade av gruppköp av begagnade puckar. Undrar om mina skrapade kåpor går att sälja
Detta är nog den bistra sanningen, om man inte kan så vill man kanske inte heller rösta.Retep skrev:Jag tror dom som kan skrapa är mer benägna att svara i pollen än dom som inte kan.
Jämför DN, Aftonbladets mfl pollar. Dom är inte representativa för folket utan bara för dom som har svarat ( )
Kan ju vara som så med att knäskraparna inte dyker upp vid kiorrenGSXR1100R skrev:Enligt pollen så påstår hälften att dom kan köra med kontrollerat knäskrap, jag tvivlar dock på denna siffra med tanke på hur många sporthojs posörer man ser med oskrapade knäpuckar utanför glasskiosken en vanlig sommardag.
GSXR1100R skrev:Enligt pollen så påstår hälften att dom kan köra med kontrollerat knäskrap, jag tvivlar dock på denna siffra med tanke på hur många sporthojs posörer man ser med oskrapade knäpuckar utanför glasskiosken en vanlig sommardag.
GSXR1100R skrev:Enligt pollen så påstår hälften att dom kan köra med kontrollerat knäskrap, jag tvivlar dock på denna siffra med tanke på hur många sporthojs posörer man ser med oskrapade knäpuckar utanför glasskiosken en vanlig sommardag.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |