Kan jag ta a1 kort när jag blir 16 fast jag har gjort ett brott?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Vikingarockaren skrev:
Du är ingen tönt töntar är folk som sitter vid datorerna hela dagarna och deppar bara för att dom inte orkar ta sig ut och så tycker dom att dom som är ute är du m ihuvudet för det. Dom idioterna borde tvångsuttagas :hej

tvångsuttagas? Va??? Tvångs-ut-gasas eller vad? VARFÖR då??? För att man inte gillar att va ute utan heller sitter framför datorn? :eek: daaah, skärp dig... Om det nu var så du menar, va det de?

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
förstår liksom inte vad som ska vara så svårt med att inte supa på 3mån :va
har en kompis som söp som fan förut och var i slagsmål nästan varje gång han var på byn....han lungna ner sig räjält, dricker högst 5-6ggr per år nu och dom gångerna jag har varit med han har det aldrig varit nåt bråk.....det är bara att ändra inställning eller byta polare...
:hej

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
hmm.. sorry om det är nån som skrivit detta redan, men ja orkar inte läsa hela tråden...

är man inte alltid kvar i registret så fort du åkt dit för nåt?? men det ska inte ha någon "juridisk" inverkan längre. men det ligger kvar i polisens register... ör det itne så??

sen tycker a det var JÄVligt dumt å bära kniven från första början...

"Börja träna löpning istället!!"

tre flickor i en tvättstuga... kan ud inte nöja dig med en åt gången??

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Rigge skrev:
Valbo Centrum är rena Vilda Väster´n ska du veta. Snorungar som springer runt och eldar upp containrar å allt möjligt hela nätterna. I fredags lyssnade jag på polisradio hos en kompis, då va det massa kräk som kastade is på bilar från en gångbro och äpplen ut från Riks 80. Fan om man skulle få tag på en sån snoris :kulspruta :fatta!

Man kanske ska åka dit å rensa upp nån natt?? :squid
Usch då. Jag som tycker Valbo och Gävle verkar så lugnt. Köpis har jag besökt några gånger. Där hänger ju alla coola brudar :brynad

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Jag sitter ta mig fan framför datorn hela tiden nu när det inte går att köra hoj. Går ut någon gång i veckan förutom plugget, är jag tönt?!

Håller med Hammet. Tänk igenom vad du egentligen får uträttat i ditt liv, och för guds skulle byt polare. I princip alltid när någon har problem handlar det om att man är med fel sorts folk.

Vikingarockaren

Sommar!!
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Bandit 1200
Ja du går ju ut ibland så. Men dom jag menar är dom som bara kan prata om datorer och spel och inte kan nånting annat.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Vikingarockaren skrev:
Ja du går ju ut ibland så. Men dom jag menar är dom som bara kan prata om datorer och spel och inte kan nånting annat.

Du menar alltså att alla som har annorlunda intressen än du är töntar?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
I klarspråk menade jag: Jag dricker mig inte frålfull och går ut och slåss, jag dricker nåt glas eller ett par.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
cRoC skrev:
I klarspråk menade jag: Jag dricker mig inte frålfull och går ut och slåss, jag dricker nåt glas eller ett par.

Du är inte myndig och får således inte dricka alkohol. Det är därför jag tycker du är tuff. Fight the system liksom! :Bugar

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
cRoC skrev:
Alla börjar någonstans, varför inte börja där det är lättast?

Inget ont om 125or, de är jättebra för att fostra unga motorcyklister. Faktum kvarstår dock; det är inte många 18-åringar som behåller sina 125or, liksom det inte är många 18-åringar som kör omkring i en EPA-traktor.

Hur blir det nu, får jag din autograf eller ej?

Edit: cp-smileys

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...