Det är inte PK, jag beställer kaffe och svartboll (chokladtroll )
:corn
Det är inte PK, jag beställer kaffe och svartboll (chokladtroll )
Jag håller på att lära mig libGDX för att kunna göra browserspel. Men inte ett enda av mina fritidsprojekt blir någonsin klart. et
Spelen dör mest ut för att jag inte har ett uns av artistisk begåvning och som mest kan åstadkomma streckgubbar. ????
Har försökt o söka runt men jag får mest svar på hur jag själv kan bygga sådana spel än att någon kan bygga åt en.
Någon med konkreta tips om personer eller företag som sysslar med detta?
Lite tråkigt maybe, men all klokskap i teknikforumet, går det att köra ner all info i en "ai"databas typ. Rådatat är kanske svårt att särskilja men nån kan förhoppningsvis klura ut det.
Har försökt o söka runt men jag får mest svar på hur jag själv kan bygga sådana spel än att någon kan bygga åt en.
Någon med konkreta tips om personer eller företag som sysslar med detta?
Håller helt med "old b"Jag ogillar SportHojsfolk som inte lämnar Sverige i sadeln på en SportHoj...
Jag ogillar SportHojsfolk som inte kör när det regnar...
Men så kan vi inte ha det, då blir det väldigt lugnt på SportHoj...
Har frågat en och det verkar som att han kanske kan ordna nåt om det inte är för avancerat. Så om du specificerar ungefär hur du vill ha det upplagt?
Det ska funka enbart via hemsidan för att locka gå till hemsidan. Annars ej värt det.
Som sagt, arkadspel med MC som inslag och något kopplat till sajten i färgsättning etc.
Skicka mig infon? =)
Jag har gjort så att citatrutor som ibland är långa för det citerar originalinlägget har en maxhöjd, men går snabbt och smidigt expandera till full (eller scrolla enbart innehållet). Bör göra upplevelsen roligare på mobiler också.
Nu har jag läst hela tråden, men kan inte erinra mig att det blivit roligare direkCt, gör roligare Sweedie !!!
Upptäckte det igår på luren. Blev bra faktiskt
Nej det räcker inte såklart, mera ös vill vi ha.Räcker inte det?
Men flera verkar gilla idéen med en SportHojsträff varje månad, bli den förste att ordna en!
Nej det räcker inte såklart, mera ös vill vi ha.
En SH-träff i min trånga tvåa vore gemytligt. (hur lät det där egentligen?)
Angående sporthojsträffar har ju både sporthojsfester, grillevent och annat hållits ett flertal gånger.
Du misstänker att det inte blir så många? Annars finns det väl allmänna, publika på modärn svenska, lokaler på knivsöder som man kan träffas på?
Nu har jag läst hela tråden, men kan inte erinra mig att det blivit roligare direkCt, gör roligare Sweedie !!!
Aj fan, då sprack det alltsåDet är medlemmarna som måste bli roligare för att SH ska bli roligare...
Jadå, jättemånga.
Det är medlemmarna som måste bli roligare för att SH ska bli roligare...
Aj fan, då sprack det alltså
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |