Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaffan. Var det inte du som var trött på wokat och som skulle till Flåååårida?
Ang Thailand: varför nöja dig med bara en ort? Det är både lätt, billigt och kul att resa runt där. Boende ordnar du på plats. Förbokat är för fega/feta 40-talister.
Kao Lak för där är det höga vågor.
Jag har vart på koh lanta och där är det bra i två dar... Liten ö som man åker runt med moppe på 3 timmar... Inte så roliga stränder... Huvudbyn har en shoppinggata som man har avklarat på ett par minuter... Billigt att äta där i alla fall... Barnfamiljernas favorit-ö...
Själv åker jag ner över jul o nyår, men inte bestämt mig vart jag ska vara, håler på att kolla hotell nu....
Jooooo, det var jag. Men Florida är svårt att få ihop.
En ort? För att jag inte är backpacker boendes i 3:e hand på M.Ladulåsgatan och lyssnar på Hives.
Backpack är det värsta jag kan tänka mig.
Resort är vd man vill ha, poolbar och parasoll. "Roliga" lokalbussar och "genuina" upplevelser är inte min grej, precis som i de stora charterbolagens reklam - så vill jag ha det.
Om man tycker Koh Lanta är trist är det ingenting mot Kao Lak. Där finns det inget annat än hotell och restauranger längs stranden. Båda ställen har ju lite samma karaktär så skillnaden är inte gigantisk, och det finns bra dykning från Koh Lanta också.
Billigt att äta där i alla fall... Barnfamiljernas favorit-ö...
Själv åker jag ner över jul o nyår, men inte bestämt mig vart jag ska vara, håler på att kolla hotell nu....
När ska vi dra?
Lånar tråden lite.
Vart är bästa stället om man vill se valhaj. Ska åka till Bangkok i tre dagar för att sedan dra vidare till Phuket vid jul och nyår. Det kommer bli några utflykter, förhoppningsvis till phi phi-örarna, och vill gärna passa på att se valhaj, något jag missade när jag var i thailand förra gången i augusti (-99) och det då enligt guiderna var fel säsong att se dem, hoppas utsikterna är bättre nu
Dykar med hajar har jag gjort, ofrivilligt![]()
Skit i valhajen och gå direkkt på violshotsen i stället!![]()
Det här var ju upplyftande läsning.
Jag har varit i Pattaya, Phuket och Krabi. Phuket har jag noll intresse att återvända till, som Pattaya fast sämre. Krabi var bra men rätt dött, lagom 1 vecka.
Phuket har bra sjukhus i alla fall, Krabis är värdelöst.![]()
Var tycker du det är bra då?
Dykning kommer jag inte göra, tycker det är lite Starstriker-varning med sådan "spännande" sport.
Var kollar du?
Finns det bra mat i Lanta? Och med bra menar jag inte wok mm. Typ toppkrogsbra alltså, sverigepriser.
23/12 - 6/1 så slipper man allt trams.![]()
Lånar tråden lite.
Vart är bästa stället om man vill se valhaj? Ska åka till Bangkok i tre dagar för att sedan dra vidare till Phuket vid jul och nyår. Det kommer bli några utflykter, förhoppningsvis till phi phi-örarna och vill gärna passa på att se valhaj, något jag missade när jag var i thailand förra gången i augusti (-99) då det inte var säsong ,hoppas utsikterna är bättre nu
Dykar med hajar har jag gjort, ofrivilligt![]()
Har du sett http://www.latestays.com/ dom rear ut hotell.
Jag ska dit 6 veckor och har ingen aning om vart vi ska, men de låter som man kan skippa koh lanta då.
Nu när vi ändå spårat ur på hajar och sånt, jag vill djuphavsfiska! Nån som vet nåt bra ställe? Jag krokar mycke hellre en haj än att simma med den.
Jooooo, det var jag. Men Florida är svårt att få ihop.
En ort? För att jag inte är backpacker boendes i 3:e hand på M.Ladulåsgatan och lyssnar på Hives.
Backpack är det värsta jag kan tänka mig.
Resort är vd man vill ha, poolbar och parasoll. "Roliga" lokalbussar och "genuina" upplevelser är inte min grej, precis som i de stora charterbolagens reklam - så vill jag ha det.
Finns det bra mat i Lanta? Och med bra menar jag inte wok mm. Typ toppkrogsbra alltså, sverigepriser.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |