Om man vill ligga då?
Pattaya och Bangkok verkar säkert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om man vill ligga då?
Mitt förslag till dig är att du blandar din favoritdrink och beger dig till närmaste solarium. Du spar både tid och pengar. Garanterat 100 fritt från upplevelser!
Det blir Khao Lak, det blir drinkar i skuggan, det blir till att hitta bok-tråden så man kan få lite pocket-tips. Kunde inte kännas bättre en beckmörk, regnig, 5-gradig, svensk decemberdag.![]()
2 veckor??
Ligga o steka på stranden är skönt i ett par dar, sen blir det bra långtråkigt. Det finns inte ens tjejer att glo på där. Sen när det blir kväll är det precis stendött, vi hittade en enda hotellbar som var öppen där det satt 7 pers. Det finns helt enkelt inte ett skit att göra där. Grattis till dina 2 tråkigaste veckor i ditt liv.. Hade ett stopp där på 2 dagar innan vi åkte ut på en liveaboard (dykning) och det var våra 2 i särklass sämsta dagar på våra 3 veckor i thailand.
Du skrev att backpacking inte är nåt för dig för att du vill ha fina hotell och inte vill trängas på bussar. Vem säger att man måste bo på de billigaste hotellen? Du kan checka in på charterhotellen precis lika bra själv som att en resebyrå gör det åt dig, bara det att du har möjligheten att byta hotell och framförallt ort om du känner för det när du backpackar.
Vi flög inrikes, åkte taxi med ac och bodde bra hela tiden... charter är för tråkiga/lata barnfamiljer.
Dig har jag nog retat upp någon gång eller så behöver du bara en kurs i sociala färdigheter.
Kunde man betygsätta inlägg hade du fått viisi stjärnor.![]()
Nu är det dax att åka hem snart... fyfan det är inte så att man saknar snö precis.
Koo khod,Koo maak och Koo chang blir det i februari.Börjar med att softa ner för att öka tempot på Koo chang.Dessa öar var på packad o glad f ngr veckor sedan.Nu var det ju så att jag tjuvåkte på den här tråden för att slippa starta en ny tråd och jag hittade inte min egna thailandstråd
Markus har redan varit där och det är en gammal tråd!
Seså, ge mig tips på vart jag och tjejen ska åka på västkusten. Vi funderar på att flyga till Krabi och vara där ett tag för att sedan "öluffa" någon vecka och kanske avsluta med en vecka på östkusten och sist Bangkok.
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning