Karlskrona

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Lobo Gixxer skrev:
2082825 Jaha! Nu sluter väl hela jävla Svea Rike upp snart. ZÄTAN!

"Men nä da. Ja ä inte bitter"

:hihi

Fan Chirre. Kan inte du byta med mig va? Du har säkert en hel hög med synder i bakfickan som behöver förlåtas. Det är ju ett ypperligt tillfälle menar jag. :D Det blir fika å käk efteråt vettu. Gratis käk tackar du väl inte nej till? :rofl

Ingen synd är så stor att inte gud kan förlåta. Det lärde min gamla farmor mig :)

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Chirre skrev:
2082412 Shit da fries, dubbla Jardinerör, det måste låta nått grymt.
Jag är nöjd, garagegrannarna flyr fältet när jag kommer så det tar jag som ett gott betyg..... :D

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Chirre skrev:
2082936 Ingen synd är så stor att inte gud kan förlåta. Det lärde min gamla farmor mig :)

He he! Men kvantiteten av synderna då? :rolleyes:

Da Fris skrev:
2084379 Jag är nöjd, garagegrannarna flyr fältet när jag kommer så det tar jag som ett gott betyg..... :D

Ska bli ett nöje att få höra Jardinen sjunga i sommar. :yoparty

Verkar som om semestern i år kan bli suverän enligt tysken Wolfgang Röder.
http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,809019,00.html

Trodde inte ett smack på karln förr, men det har visat sig att han har haft 80% rätt i sina förutsägelser om vädret. Hoppas hoppas!

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Lobo Gixxer skrev:
Verkar som om semestern i år kan bli suverän enligt tysken Wolfgang Röder.
http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,809019,00.html
Trodde inte ett smack på karln förr, men det har visat sig att han har haft 80% rätt i sina förutsägelser om vädret. Hoppas hoppas!
E väl som vanligt, 3 fina dagar när man har semester å varmt som helvete när man jobbar...

Ett par varv på SPA nu så man blir lite glad

Last edited:

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
hittebarn skrev:
2084941 E väl som vanligt, 3 fina dagar när man har semester å varmt som helvete när man jobbar...

Ett par varv på SPA nu så man blir lite glad

Jävla pessimist! :4skrika

Föresten, har du nån semester i år?

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Lobo Gixxer skrev:
2084983 Jävla pessimist! :4skrika

Föresten, har du nån semester i år?

Nope fick ju ut allt i pengar. Så nu blir d å knega ett år nu igen innan man får ut d igen. kan ju mygla som fan så man får lite komp å ta ut. fast ifs somarmånaderna var rätt lugna. får väl se vad som händer.

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
bamsefar skrev:
2082228 tänte dra förbi ditt smultronställe (den e rätt go i moderat fart :yoparty )på lörd o ev, nybrovägarna.ska upp mot kalmar tänkte jag.finns lite bra vägar att våldföra sig på där :yoparty :yoparty men det e bara bara i planeringsstadiet.jag får se....ingen som vill hänga på???
Satans jävlar, du ska ge faan i att köra utanför min lägenhet o göra mig sugen på att köra när jag inte kan :fatta! :gnissla :näsblod

Imorgon blir det rock :yoparty :yoparty

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
spinnanders skrev:
2085298 Satans jävlar, du ska ge faan i att köra utanför min lägenhet o göra mig sugen på att köra när jag inte kan :fatta! :gnissla :näsblod

Imorgon blir det rock :yoparty :yoparty

Nu e de gott väder ute ju :yoparty
Ta en runda nu chefen :tummenupp

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
n/a
Panos skrev:
2085437 Coolt :yoparty
Hur känns hojen då? :)

Motorn har kraft så det räcker än så länge i varje fall (fattas bara efter premiärturen), det som skiljer mest mot min gamla Gixxer 1000 2003 är från 8000 rpm och uppåt där den matar mer än gixxern och sedan chassiet som är rätt mycket kvickare och nervösare. Fjädringen är lite hårdare, ska kolla om det är original någon dag så den inte ändrats av första ägaren.

I en rollon på sexans växel från 90 så går den inte bättre än Gixxer 1000 -03, men som sagt, ge den varv så..... :banana

Blade 4-ever

Rövens Pågar
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Red mechanostrider
Dr Gixxer skrev:
2085760 Motorn har kraft så det räcker än så länge i varje fall (fattas bara efter premiärturen), det som skiljer mest mot min gamla Gixxer 1000 2003 är från 8000 rpm och uppåt där den matar mer än gixxern och sedan chassiet som är rätt mycket kvickare och nervösare. Fjädringen är lite hårdare, ska kolla om det är original någon dag så den inte ändrats av första ägaren.

I en rollon på sexans växel från 90 så går den inte bättre än Gixxer 1000 -03, men som sagt, ge den varv så..... :banana

Låter najs, men du vågar ju inte varva in på det röda ändå :hihi In på det röda med dig så du får känna motorns riktiga vrede mot dig. Den börjar skaka, tugga och man verkligen känner den börjar ta ordentligt med stryk. Det är fan kärlek :yoparty

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Blade 4-ever skrev:
2085805 Låter najs, men du vågar ju inte varva in på det röda ändå :hihi In på det röda med dig så du får känna motorns riktiga vrede mot dig. Den börjar skaka, tugga och man verkligen känner den börjar ta ordentligt med stryk. Det är fan kärlek :yoparty

Hehe :hihi
Nå....Ska du ut o svina imorrn Blade? :yoparty

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Dr Gixxer skrev:
2085760 Motorn har kraft så det räcker än så länge i varje fall (fattas bara efter premiärturen), det som skiljer mest mot min gamla Gixxer 1000 2003 är från 8000 rpm och uppåt där den matar mer än gixxern och sedan chassiet som är rätt mycket kvickare och nervösare. Fjädringen är lite hårdare, ska kolla om det är original någon dag så den inte ändrats av första ägaren.

Låter nice! :tummenupp
Färg på bågen? Så man vet vad man ska glo efter.
Svart, grön, silver...?

Blade 4-ever skrev:
2085805 Låter najs, men du vågar ju inte varva in på det röda ändå :hihi In på det röda med dig så du får känna motorns riktiga vrede mot dig. Den börjar skaka, tugga och man verkligen känner den börjar ta ordentligt med stryk. Det är fan kärlek :yoparty

:yoparty :mad: :rock :cdevil

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...