Panos
Advrider
Fy fan va gött väder
Ut o kör då för f--nPanos skrev:2086889Fy fan va gött väder
KLENIShittebarn skrev:2086950verkar blåsa en hel del dock... men men lite extra kläder på sig under kohuden så borde d väl fixa sig
Fan e ni för fina för å åka med vanligt folk? satan vad ni drog i ronneby, trodde ni skulle med. fattar inte folk som kör ducce... vilket säreget folk. vad är tjusningen med ducce? kom 2 duccar dit vi var idag. en modell nyare å en äldre historia. dom gjorde en fin hejdå gest iaf... blåsa förbi så mkt den stackars twinnen pallade typ, lär ungefär som 2 flygplan från andra världskriget, visst d lät coolt, men sitta å höra det hela tiden när man e ute å kör... NEJ TACK... ville bara skriva av mig lite mot duccefolket.spinnanders skrev:2086956KLENIS
Ja det börjar lossna lite nuLobo Gixxer skrev:2088112Mycket tjusiga bilder!
Fan Spinnis! Ser att du börjar få upp´na nu!
Trevligt trevligt!!!
spinnanders skrev:2088173Ja det börjar lossna lite nu
Da Fris skrev:2088374Äntligen kombinera MC-åkandet med lite fysisk träning.....
Bra förslag Benny, jag är på.......
Jag vet oxå vad som står i lagen, plockat bort bilden nu .........Panos skrev:2088974Ett gott råd! Gå in på www.blf.se och läs lagar angående att stjäla en bild
och göra om.
Inte så smart gjort. Så länge mitt namn står på bilderna, får ingen ta
dom, redigera och därefter publicera dom med mitt namn...
Återkommer om detta senare
Lobo Gixxer skrev:2089103Jag måste fan hålla med Frisen. Det där var ju faktiskt ganska harmlöst.
Inget att tjafsa om tycker jag, verkar lite förmyndaraktigt.
Får nog räkna med att folk "snor" dina bilder Panos om du lägger upp dom till allmän beskådan. Ännu större chans att få dom snodda om du lägger upp hojbilder på ett forum som detta.
Inte för att jag är insatt i hur copyrightlagarna är men jag tror nog att både du och jag och många med oss gjort oss skyldiga till brott i den bemärkelsen ett par gånger, inte sant?
Om du vill slippa detta måste du nog fan lägga av med att lägga upp bilder här och det vill vi ju inte, sköna hojbilder kan man inte få för mycket av.
My 5 cents...
Panos skrev:2088974Ett gott råd! Gå in på www.blf.se och läs lagar angående att stjäla en bild
och göra om.
Inte så smart gjort. Så länge mitt namn står på bilderna, får ingen ta
dom, redigera och därefter publicera dom med mitt namn...
Återkommer om detta senare
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |