Karlskrona

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Lobo Gixxer skrev:
2176944 Är det Emmaboda eller? Vilken strip? Utmana inte Spinnis, då bantar han bort sig å blir bålnervös å då får inte donnan nån sex för han pallar inte å då slutar det med skilsmässa å Spinnis flyttar hem till mig å då måste jag skilja mig å då flyttar vi bägge hem till dig...osv osv osv....SKÅL!!!
Muuuuhahahahahahahahahahahah :D :D

Lobo Gixxer skrev:
Ser du nåt i dom där puderdose speglarna?
Dom vibrerar rätt friskt va?
Ser faktiskt bättre i dessa speglar än original, är man så bred om axelpartiet som jag är ser man bara sig själv i originalspeglarna...... :rofl

Vibrerar inte ett enda litet smack för att vara helt sanningsenlig...... det enda problemet är att godset sprack på den högra spegeln när jag skulle sätta dit den så den spegeln skallrar lite när man kör "nästan lagligt" men skakar inget....... :tummenupp

Vissa empiriska försök visar dock att den vrider sig av fartvinden över ** host host** 150km/h **host host**....

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
H A R D R O C K H A L L E L U J A H ! ! !

:rock :yoparty :rock :yoparty :rock

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
Lobo Gixxer skrev:
2177969 H A R D R O C K H A L L E L U J A H ! ! !

:rock :yoparty :rock :yoparty :rock

Oh yehaaa !!!!

Lobo Gixxer skrev:
2176944 Är det Emmaboda eller? Vilken strip? Utmana inte Spinnis, då bantar han bort sig å blir bålnervös å då får inte donnan nån sex för han pallar inte å då slutar det med skilsmässa å Spinnis flyttar hem till mig å då måste jag skilja mig å då flyttar vi bägge hem till dig...osv osv osv....SKÅL!!!

oj då vad har jag nu ställt till med .. och flyttar du hem till mig så dricker du säkert ur min fina wirre och så kan vi ju inte ha det... :rofl

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Lobo Gixxer skrev:
2176381 Ja va fan, inte är det en SH iaf...
En ST kan jag sträcka mig till, men inte en SH.
Precis som Busan.

Men dom går bra dom där "touringloken"... :hihi
du blev rastad av en touring förra sommaren vid rödlyset..... :tuttar

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
bamsefar skrev:
2180810 du blev rastad av en touring förra sommaren vid rödlyset..... :tuttar

Ha ha! Det minns jag inte... :D
Tror det var mest du som rejsade, eller så ville väl inte jag såra dig och dina drömmar... :rofl
Å andra sidan blev vi ju båda "rastade" av en långaffel med gammelfarfar på förra sommaren... :rofl :rofl :rofl Hmmm, eller var det förr förra sommaren... :va

Du, depåstödet du lånade, behöver det till helgen. Går det att kirra tror du?
Gillade du movvisarna?

Da Fris skrev:
2180874 Såja pojkar, ni som gnäller över Instabils handtagsvärmare har nu fått nya objekt att vara avundsjuka över......

Vad sägs som om värme i röven när ni kör????

http://www.sargentcycle.com/triwssp3.htm

Oh my god! Sån där behövs inte om man kuskar runt i ett skinnställ i 20gr värme. The ass juices are flowing... if you know what I mean... :rolleyes:

:D

Instabil skrev:
2177991 oj då vad har jag nu ställt till med .. och flyttar du hem till mig så dricker du säkert ur min fina wirre och så kan vi ju inte ha det... :rofl

Oh yeah! Kommer jag garanterat att göra. Du vet jag å biskey... går ju inte att låta bli.
Och det är ju ditt eget fel isf... :tummenupp

Last edited:

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Lobo Gixxer skrev:
2181292 Ha ha! Det minns jag inte... :D
Tror det var mest du som rejsade, eller så ville väl inte jag såra dig och dina drömmar... :rofl
Å andra sidan blev vi ju båda "rastade" av en långaffel med gammelfarfar på förra sommaren... :rofl :rofl :rofl Hmmm, eller var det förr förra sommaren... :va

Du, depåstödet du lånade, behöver det till helgen. Går det att kirra tror du?
Gillade du movvisarna?

jag fixar det utan probs.på tal om lg,så kan jag fortf sitta o skratta åt det.. :)

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
bamsefar skrev:
2189610 ok,ponken.blir det traditionell körning upp t kristianopel????

Traditionell??? Enda kortegen jag brukar köra är den i augusti...
Sen vete fan hur vädret blir på lördag. Verka inte lovande iaf.

Vi kan höras imorn om det.

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Instabil skrev:
2189491 men grabbar för f_n ni får ju lugna er .. det är ju en kawa så det tar en stund att köra 35mil :hihi :rofl
kan ju säga att dina touring-värmehandtag hade varit VÄLDIGT trevliga idag... mycket regn...
Orkar inte fixa bilderna nu, dom e för stora, men Panos vår paparazzi plåtade lite som han ska lägga upp sen

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha