Karlskrona

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
hittebarn skrev:
2246664 Kolla med tuppkamms-turken annars.. han lär ju behöva byta upp sig lite.. å om han har 148hk med den han har nu så lär ju denna göra 324km/h enl honom då.

Tja, är du tillbaka i verkligheten nu!?
killen in america krånglar lite (givetvis) men vi kan ta de sneare, slår en pling senare.

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Instabil skrev:
2247181 Vet faktiskt inte, men det är ju derans forum så de bestämmer ju vilka de vill ha där och inte .. så jag ifrågasätter inte det .. det var bara ett kallt konstaterande..

Låter konstigt :va

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
R1 06 & R6 00
Den 28/6 kl 17:00 så ska jag köra på Anderstorp. 3 pass a 30 minuter pris 400 sek. Ni som känner för att köra bana! Häng på !

/Jocke

Blade 4-ever

Rövens Pågar
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Red mechanostrider
Instabil skrev:
2247081 häpp så var man i inte inloggningsbar hos RP..

Här har inte kickats någon mig vetiligen :va

Vi har dessutom släppt in alla som vi lyckats identifiera hittills. Vill dock ogärna ha såna som bara hänger o aldrig kör o definitivt inga utan hoj. Alla givetvis inte snyyyytar :hihi

Edit: vi har förresten kickat en som numer är snut, men det var ett tag sen.

Last edited:

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
Blade 4-ever skrev:
2249530 Här har inte kickats någon mig vetiligen :va

Vi har dessutom släppt in alla som vi lyckats identifiera hittills. Vill dock ogärna ha såna som bara hänger o aldrig kör o definitivt inga utan hoj. Alla givetvis inte snyyyytar :hihi
.

Oki vill du vara vänlig och kolla mitt konto och återkomma med det lösen som är bundet till användarnamnet .. kan ju vara så att det har blivit något fel på kontot eller hos mig ..

Spoox

Gick med
16 Mar 2006
Hoj
Blade 4-ever skrev:
2249530 Här har inte kickats någon mig vetiligen :va

Edit: vi har förresten kickat en som numer är snut, men det var ett tag sen.

Hur kan det komma sig att jag inte fått komma in än? :7peta :confused:

Spoox

Gick med
16 Mar 2006
Hoj
Spoox skrev:
2249866 Hur kan det komma sig att jag inte fått komma in än? :7peta :confused:

EDIT: LILLA KONTROLLEN PÅ INFARTSLEDEN IN MOT KARLSKRONA NU I HÖJD MED PREEM. EN BUSS, EN RADIOBIL, SAMT CIVIL BIL I KURVAN UT PÅ IFLEDEN (VID PREEM UT FRÅN STAN)

RÄKNADE TILL 8 GUBBER NYSS :4skrika

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
R1 06 & R6 00
Dino Velvet skrev:
2249342 Kör du hoj, eller bil/släp dit?

Vet ej säkert, men det lutar åt att jag kör bil med hojen på släpet.
Förra gången fick jag ringa en kompis, som fick hämta mig i Anderstorp med sin buss. Lite retfullt!!

Last edited:

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Mr.Clean skrev:
2245590 Lobo här kommer några bilder på hojen!den har uppränsad bak, bortplockade handtag osv.. ursäkta om jag tar upp för stor plats här med mina "små" bilder den fukkade datorn ville inte krympa dom :argpådato

Har snackat med honom. Återkommer!

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Jotack, snackade med en kompis idag som är aspirant, han är numera på trafiken sa han med ett fett flin..... :D

Idag hade de haft en kille på andra körbanan som de klockat till 129km/h inbromsande på 70-sträckan som dessutom valt att byta fil, växla ner två kugg och avlägsna sig när snuten bytte körbana....... en kille med blå motorcykel, grå/blått ställ och gråaktig hjälm......
Spoox, bamse ...... ni har ögonen på er...... :D

Han sa vidare att trafiken är grymt prioriterade i år, från och med nästa år kommer Blekinges alla 6st MC-hojar vara bemannade när folket är klara med sin utbildning.....

När jag trodde att de bara var ute för att visa närvaro nu så här ibörjan av säsongen sa han att det kommer att fortsätta så här...

Trafikarna i stan hade oxå tydligen minnen som en granitsten, vissa som ofta körde som idoiter kommer inte klara sig med en varning om de blir stannade, det var trafikarna säkra på.... :D

Kommer nog bli en skoj sommar detta....... han sa att om vi är trevliga är oxå trafikarna det, börjar man käfta kan man ge sig fan på att få böter....

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Da Fris skrev:
2250924 Jotack, snackade med en kompis idag som är aspirant, han är numera på trafiken sa han med ett fett flin..... :D

Idag hade de haft en kille på andra körbanan som de klockat till 129km/h inbromsande på 70-sträckan som dessutom valt att byta fil, växla ner två kugg och avlägsna sig när snuten bytte körbana....... en kille med blå motorcykel, grå/blått ställ och gråaktig hjälm......
Spoox, bamse ...... ni har ögonen på er...... :D

Han sa vidare att trafiken är grymt prioriterade i år, från och med nästa år kommer Blekinges alla 6st MC-hojar vara bemannade när folket är klara med sin utbildning.....

När jag trodde att de bara var ute för att visa närvaro nu så här ibörjan av säsongen sa han att det kommer att fortsätta så här...

Trafikarna i stan hade oxå tydligen minnen som en granitsten, vissa som ofta körde som idoiter kommer inte klara sig med en varning om de blir stannade, det var trafikarna säkra på.... :D

Kommer nog bli en skoj sommar detta....... han sa att om vi är trevliga är oxå trafikarna det, börjar man käfta kan man ge sig fan på att få böter....
:mad: ja e inte skyldig.......jag kör så lugnt o fiiiiint så. :D ..grå hjälm har jag inte heller..men vill dom dansa.......så får dom bjuda upp tll dans :banana

Last edited:

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
n/a
He he tror inte riktigt på att det kommer 6 mc snyytar nästa år, hör ju hela tiden om att det är så lite folk som vill bli just mc snyt, och Karlskrona har ju inget överflöd av snutar heller, Jufors verkar ju prioritera att spara och slicka uppåt istället för att få in så mycket snytar som möjligt. Allt för att hon ska kunna få något nytt glassjobb nu när hennes resa inom polisen här börjar lida mot sitt slut, till de flesta snytars stora förtjusning.

Satkärringen är ett vanligt anv uttryck inom kåren enligt inside information :yoparty

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Tja, han sa att de gick kursen "as we speek", men visst jag skulle bli rätt glad att slippa fler mcsnutar ...... blev precis avbruten, mina klistriga däck levererades precis till dörren... :yoparty

Tydligen är de faktiskt 4 som kör mc men den ene av dom släpar på en aspirant så han kör inte just nu.

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Da Fris skrev:
2251457 Tja, han sa att de gick kursen "as we speek", men visst jag skulle bli rätt glad att slippa fler mcsnutar ...... blev precis avbruten, mina klistriga däck levererades precis till dörren... :yoparty

Tydligen är de faktiskt 4 som kör mc men den ene av dom släpar på en aspirant så han kör inte just nu.

Köpt kvaldäck?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...