Panos
Advrider
Brukar vara samling vid glassiären under körningar
Da Fris skrev:2217190Uppmärksammade hans bil i depån, annars hade jag nog inte hittat fotona....
http://www.nickes.nu/ , klicka på länken Canoly foto
Fladdrar så jävligt över 300km/h.......mrBandit skrev:2217381Frisen....varför hadde du inte SMR tröjan på dig?....får ju göra lite reklam för oss!
mrBandit skrev:2211867Tar du hojen upp på släp,...eller kör du/ni upp?
Vi kör hoj till A-torp i morgon, orkar inte lasta släpet i kväll. Jag jobbar i Ronneby så jag kör Ronneby- Växjö- Värnamo... Jag passerar före detta Mc Donalds i Ronneby vid ca 14:05 i morgon sen möter en kille upp vid Preem i fagerbäcksrondellen, Växjö vid 15 tiden. Så det finns alla möligheter till att hänga på.
Spoox skrev:2215542har du gått kursen själv eller? den kostade ju itne så farligt mycket pengar så skulle ju vara kul att köra den.
Ps. Tack för idag hittebarn! (skönt att du inte klagade på mitt halvslöa tempo ibland )
funderar du på att följa med mick??? med den hojen du har nu???mrBandit skrev:2211867Tar du hojen upp på släp,...eller kör du/ni upp?
Vad körde han för nån hoj då??
Dino Velvet skrev:2218827Jag är sporthojsinstruktör för SMC.
Kul att ni, Da Fris och Evert, gillade BBK. Jag tror dom flesta håller med om att den är lärorik och rolig.
Att ni inte samlar ihop ett gäng från K-krona, Rövens pågar mm och bokar in er. Kan det bli bättre???
Kommer ni i mitt gäng ska ni få köra som .....
SWEDEN ROCK HELA HELGEN!!! SWEDEN ROCK HELA HELGEN!!! SWEDEN ROCK HELA HELGEN!!! SWEDEN ROCK HELA HELGEN!!! SWEDEN ROCK HELA HELGEN!!!
Ascari skrev:2217396Vad var det för träff inne vid Glassiären idag?
Bara lite vardagsglidning eller var det något speciellt?
Grymt kul med många sporthojar på samma ställe iallafall
//R6an som kom på blixtvisit
hittebarn skrev:2218946VErkar ju inte finnas några lediga platser ju... :-( Vill ju gå så man får lära sig OCH få ner premien med 2/3delar.
Da Fris skrev:2220049Enligt www.smcskane.com finns det endast kvar platser till säsongsavslutningen och då endast i dödslängtangruppen (röd). Tror inte SMC riks hemsida uppdateras lika ofta.......
Ojoj......dom måste ha grymma hojar i röda gruppen om du låg i 300 med den gruppen du körde i!?Da Fris skrev:2220049Enligt www.smcskane.com finns det endast kvar platser till säsongsavslutningen och då endast i dödslängtangruppen (röd). Tror inte SMC riks hemsida uppdateras lika ofta.......
Precis..... det var bara killar som Fürsten, Webspy och Heliac med sina turbomoppar........mrBandit skrev:2226220Ojoj......dom måste ha grymma hojar i röda gruppen om du låg i 300 med den gruppen du körde i!?
hittebarn skrev:2219024Var det du med tuppkammen på hjälmen?
Ascari skrev:2228359Det stämmer
Såg att någon fotade, finns dessa bilder någonstans?
Mvh Ascari
du kan ju bli förväxlad med ninjan som tokvarvar å kör bara runt i stanAscari skrev:2228607Haha ja det ser ju snitsigt ut (inte)
Får lägga tuppen åt sidan, hjälmen är fan snyggare utan
Dock är det två st till som har likadana nu, så dags att byta!
Tack för bilden iallafall!
Återigen, grymt kul för en mellanklasskörare som mig att se "riktiga" hojar ibland
Mvh Ascari
hittebarn skrev:2228818du kan ju bli förväxlad med ninjan som tokvarvar å kör bara runt i stan
hittebarn skrev:2228818du kan ju bli förväxlad med ninjan som tokvarvar å kör bara runt i stan
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|