Karlskrona

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tja, strumpor var rätt i alla fall.......

Det värsta är ändå att jag TYDLIGEN önskade mig en strykbräda :huvet
Det låter som om jag måste ta med mig monsterbitchen ner till Karlskrona direkt efter nyår, så du blir lite gladare. :D Strykbräda... hade det varit HON som fick en, hade du troligtvis fått den i skallen innan du hunnit säga God Jul! :tuttar

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Ungefär som när jag önskade mig nya köksstolar i födelsedagspresent...... :confused:

Tror damen önskar sig ny plastuppsättning till min hoj till sin födelsedag :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vad sägs om att skramla ihop hojgänget på någon pub eller annat lämpligt ställe lördagen den 9/2-08? Förslag på plats? Annat datum?

Iofs är jag inte barnfri den helgen, men å andra sidan klarar hon sig bra själv hemma några timmar. *L*

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
Önskar er alla ett gott slut på detta året och ett underbart nytt oskårat mc år som bara ligger och väntar på att bli det bästa i mannaminne.

Må hojlyckan lysa över oss.!

Dr.Bike

Guest
Ikväll

Vadfasen gör man ikväll?? Stan verkar ju neutronbombad!
Inte en människa nånstans. Är det nåt gratis på "Ammiraulen" kanske? ;)
JAg bommade att få med mig fyskläderna så det blir inget gym iaf.
Hyr de ut badbyxor på Almas?

Instabil: Long time no see. Hur går det ute i bygden? Jag kommer hit nästa och/eller nästnästa vecka och då åker jag nog ut till dina environger och hälsar på moster iaf. Vi kan höras då.

Nån som vill gå och ta en bira eller hitta på nåt - PM:a

Last edited:

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Är nu själv på kompaniet för att sparka sten på beväringen så jag vet inte om man orkar ut på stan efter dagens slut, brukar bli rätt så mör i kropp och knopp......

Fråga INTE hur jag mår efter två dagars utbildning i närkamp med diskutabla stridstekniker :rolleyes:

Dr.Bike

Guest
Är nu själv på kompaniet för att sparka sten på beväringen så jag vet inte om man orkar ut på stan efter dagens slut, brukar bli rätt så mör i kropp och knopp......

Fråga INTE hur jag mår efter två dagars utbildning i närkamp med diskutabla stridstekniker :rolleyes:

Shit att du inte quotade mig - jag kollar oftast bara "Visa svar"
Men jag kommer ner f.o.m nu och är där i tid och otid framgent.
(nya skolbyggnaden du vet)

Närstrid är bra träning!!
JO jag vet hur man mår... Hade osis när jag blev nerdragen av en väring en gång, och hans grepp om min midja hamnade precis i solarplexus... som vi bägge landade på.
Så komplett har jag aldrig tappat luften. Fi fan.
Bassen blev ju rädd först och tänkte väl, att han aldrig mer skulle få permis...
Men jag berömde honom (han var stark som en oxe) och de andra tyckte ju det var skoj som fan när självaste chefen for i golvet :D
Det var de aldrig sena att påpeka i tid och otid de rackarna! :hihi

"Nää det där vill vi inte göra - det regnar ju ute i skogen! - Tänk på vad Johansson gjorde med dig! Tvinga oss inte då skickar vi honom på dig igen!"
:rofl

Sen satte de av.

Ett av de bästa gäng jag haft.

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
jag har dokumenterat dom värsta blåmärkena bara för att kunna visa dom nya "att så här gick det för den förra bassen som sa emot mig" :D

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Nope, bara utbildad hjälpinstruktör i KM.
Gör tillräckligt ont det med :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag var ute och gick idag vid 11.30 och hörde vacker enstånkesång och så dyker det upp en blå-gul skönhet. *L* Det var fint av dig att köra så snällt, vi vill ju inte ha Harry Haffa efter alla supermoppar i Karlskrona. :tungan Var det du Da Fris? :confused:

Snart kommer min lilla bitch hit också. :D

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Nope, jag är oskyldig. Det kommer vara minst fyra Husor som skrämmer slag på pensionärerna denna säsongen.... :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nope, jag är oskyldig. Det kommer vara minst fyra Husor som skrämmer slag på pensionärerna denna säsongen.... :tummenupp

Äsch, jag är ju snart pensionär och jag har satt på dubbla pipor på min sarkärring så att hon inte ska låta så mycket. Ska jag skämmas då? :D Nää, för mig är huvudsaken att jag får köra på banorna med henne och att jag fick sisådär 7 småpållar till på bakhjulet av det gör ju inte saken sämre. :rolleyes: Hon låter ff vackert, men inte 103 dB när man gasar ut ur böj. :tuttar

När jag bodde i Södertälje firade jag in våren genom att åka ut och gasa bakom "pensionärsbilar" över Mälarbron. Bra sätt att tala om för dem att det var dags att se sig för. Och shit vad de hoppade. Med FP-system brappade det fiiiint från 03:an! :D

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Är väl nån mer officersslusk antagligen :tungan

Njaeij, de flesta av dem åker antingen halvbedagade sporthojar typ Thunderace...eller Håå-Dee... (haha! ajajajaj nu vet jag vilka jag får på mig nästa gång jag rullar in genom högvakten!) :hoppskrat

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
Någon som skall på MC-mässan den 26/1?
Vi är ett gäng från jobbet som drar på lördagen och om det finns fler som skall bila upp så kan man ju "samköra" kanske ?

Instabil: Long time no see. Hur går det ute i bygden? Jag kommer hit nästa och/eller nästnästa vecka och då åker jag nog ut till dina environger och hälsar på moster iaf. Vi kan höras då.

Hojta till om du har vägarna förbi så får vi se vilken ände av kommunen jag är i just då ..

Bor då och då på saltö.... :tuttar

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Någon som skall på MC-mässan den 26/1?
Vi är ett gäng från jobbet som drar på lördagen och om det finns fler som skall bila upp så kan man ju "samköra" kanske ?

Hojta till om du har vägarna förbi så får vi se vilken ände av kommunen jag är i just då ..

Bor då och då på saltö.... :tuttar

Saltö!
Fint ska det vara :)
Varenda jäkel ska bo därute nu.
Minns när jag bodde tillfälligt där hos en kollega.
1987 eller nåt sånt... då var det inte så "fint" minsann, även om det var charmigt så det förslog.

Jepp jag hör av mig.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...