Det låter som om jag måste ta med mig monsterbitchen ner till Karlskrona direkt efter nyår, så du blir lite gladare.Tja, strumpor var rätt i alla fall.......
Det värsta är ändå att jag TYDLIGEN önskade mig en strykbräda![]()

Det låter som om jag måste ta med mig monsterbitchen ner till Karlskrona direkt efter nyår, så du blir lite gladare.Tja, strumpor var rätt i alla fall.......
Det värsta är ändå att jag TYDLIGEN önskade mig en strykbräda![]()
Är nu själv på kompaniet för att sparka sten på beväringen så jag vet inte om man orkar ut på stan efter dagens slut, brukar bli rätt så mör i kropp och knopp......
Fråga INTE hur jag mår efter två dagars utbildning i närkamp med diskutabla stridstekniker![]()
Det där skulle du aldrig erkänna inför bassarna iafFråga INTE hur jag mår efter två dagars utbildning i närkamp med diskutabla stridstekniker![]()
Nope, jag är oskyldig. Det kommer vara minst fyra Husor som skrämmer slag på pensionärerna denna säsongen....![]()
Nope, jag är oskyldig. Det kommer vara minst fyra Husor som skrämmer slag på pensionärerna denna säsongen....![]()
Är väl nån mer officersslusk antagligenVilka är de andra tre?![]()
Är väl nån mer officersslusk antagligen![]()
jag, Yasha, fresv23 och mada här på sporthojVilka är de andra tre?![]()
Instabil: Long time no see. Hur går det ute i bygden? Jag kommer hit nästa och/eller nästnästa vecka och då åker jag nog ut till dina environger och hälsar på moster iaf. Vi kan höras då.
Någon som skall på MC-mässan den 26/1?
Vi är ett gäng från jobbet som drar på lördagen och om det finns fler som skall bila upp så kan man ju "samköra" kanske ?
Hojta till om du har vägarna förbi så får vi se vilken ände av kommunen jag är i just då ..
Bor då och då på saltö....![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |