Da Fris
Segla gör dom som ej har råd med bensin
Jaaaa, undrar vem det var som skruvat ihop hojen och tvunget skulle ut och köra en runda...... inte en aaaaaaaaning
Det finns inte så många ljud som får mig så glad som en Husa på lekhumör...
DIN Husa gör mej glad. Hoppas på mycket lek med den nästa gång jag besöker K-na Hittat några bra ställen att leka på än?
Hördu skrutt, du har ju inte provat bitchen än!!! Du körde ju den "gamla", den här bits mer. *L* Du får självklart Husabusa när du kommer och hälsat på, men jag väntar ff på henne och sedan förväntar jag mig att Frisen ska visa mig bra buställen! *L*
Själv bor jag ju precis bredvid polisstationen så...
Såg kallt ut igår frisen... mötte dig vid ankaret typ
och sedan förväntar jag mig att Frisen ska visa mig bra buställen! *L*
Själv bor jag ju precis bredvid polisstationen så...
Yasha, bäst du ber Frisen presentera dig för allas våran bästa kompis inom poliskåren då. Fan vet hur Bosse Gris kommer att reagera bara nu när en donna anslutit sig till hoj kåren i K-na.
Keee? Så den jag körde i september är passé
Jag är en fegis i trafiken, så jag får väl åka fram och presentera mig själv nå'n gång.Yasha, bäst du ber Frisen presentera dig för allas våran bästa kompis inom poliskåren då. Fan vet hur Bosse Gris kommer att reagera bara nu när en donna anslutit sig till hoj kåren i K-na.
Ullis. Invaderar du fortfarande ön på somrarna? Isf måste man ju ut å norpa värsta fikan av dig i sommar. Förväntningarna är stora. Bålstarkt kaffe med värsta puddingen till...
Sorry, bortrest den helgen (HojX), men hojen kommer ner till blåshålet imorgon, så det ska väl gå att ordna så att hon är hyfsat gatlaglig. Om tanter får följa med.Vafan är det inte någon som vill ut å köra. Jag lovar att ta det (halv) lugnt så ni hinner med på era plastraketer
Jag har bara kört i skogen 3 ggr i mitt liv, men det var kul och Husan är utrustad med 3 uppsättningar hjul: för bana, gata och offroad. Måste bara få tillverkat distanser till framhjulet så skogstofflorna funkar fullt ut. Ritningen ligger i väskan, har inte kommit längre än så...Självklart...Här är vi jämställda Kommer att jobba hela veckan sen men sen kommer jag nog att vara ute å köra så ofta jag kan. Får väl hälsa på tjejen lite med bara så hon inte blir svartis på hojen. Säg till om du behöver skruvhjälp så kan vi nog ordna det. Har du bara gatdäck eller kör du i skogen oxå?
Tack tack, men nej, det var inte så enkelt. Fixar sig snart.Är det runda distanser så kan jag svarva till ett par ombord så kan du få dom när jag kommer hem om en vecka. Om du inte har tillgång till svarv själv förstås.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|