Karlskrona

Botte

S.M.R
Gick med
22 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
690 SMCR
Asfaltbarn skrev:
Så grabbar, nu är filmen äntligen klar! Och är den inte bra får vi se till att köra grymmare nästa gång... :yoparty
Så alla som var med och som är intresserade kan kontakta mig så vi kan bränna kopior.

Bränna :va

Du får ju lägga ut den på nätet :7peta
 

Asfaltbarn

*Fartberoende*
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Malmö
Hoj
Honda CBR 1000 F -95
Ska lägga ut den senare idag, på dc, kolla exempelvis hub themepark...
Sök efter Ruff Riders/Castor Fiber Productions.
(finns en film till där jag kör själv med, Black Shadow)
 

fzrjonte

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Honda CR 125 -99, CBR 954 -02, Yamaha FZR 600 -93
B-400 skrev:
Om någon är sugen på en runda...

17:00 Idag Torget...!
Mötte er igår vid leksakshuset men han inte ifatt er. Ni måste ha svängt av för jag körde inte sakta.... :rolleyes:
Oj vad illa jag stavade.....
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
J-vlar vad kul vi hade på go-carten idag,stort tack till Hittebarn som var lekledare :)
Vi skulle samlat ihop oss nån kväll o leka lite med femman + lite annat sväljbart :fyllisar .
Jag hade skitkul idag,hoppas ni andra hade samma.......
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Instäämer med föregående talare, hade ruskigt kul idag. Solsken å allt...( ironi tillägnat Hittebarn) :D

Fylleri ställer jag alltid upp på.... :banana

Men jag kommer aldrig att köra 3:ans cart igen, då strejkar jag. :mad: :rofl
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Inte mig du ska ta ut din ironi på mig... "enligt SMHIs hemsida". Jävligt jämn finalen var... kul som fan idag. Måste göras om, dock får vi vänta med kalmar tills våren igen. Men får ta kallinge nångång, å ja leka med femman + blandarvatten hade inte varit fel heller.
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Är det dags att byta hoj Spinnanders, eller? Vad för skönhet kommer vi att dela plats med i framtiden....... Kom igen nu, sälj billigt köp dyrt. VÅGA!!!! :D
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Da Fris skrev:
Är det dags att byta hoj Spinnanders, eller? Vad för skönhet kommer vi att dela plats med i framtiden....... Kom igen nu, sälj billigt köp dyrt. VÅGA!!!! :D
Ja vi får se vad det blir för något, kan bli en R1 eller Gixxer 1000.
Får jag parkera den i garaget då :)
 

fz6n

Fantasilöst nick
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Yamaha FZ6N 2005
Får stämma in med ovanstående talare och tacka för en grymt rolig dag uppe i Kalmar. :tummenupp
Det vore ju även kul om man kunde ta Kallinge i år också, jag är på direkt.

/7:e plats :rolleyes:
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Da Fris skrev:
Är det dags att byta hoj Spinnanders, eller? Vad för skönhet kommer vi att dela plats med i framtiden....... Kom igen nu, sälj billigt köp dyrt. VÅGA!!!! :D
Måste ju bli av med min hoj, sugen på att köpa den :tungan Eller vet du någon som är sugen :Bugar
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
spinnanders skrev:
Ja vi får se vad det blir för något, kan bli en R1 eller Gixxer 1000.
Får jag parkera den i garaget då :)
Självklart får någon av ovanstående modeller parkeras i garaget. Bara att titta på de andra platser i garaget, det visar sig snabbt att det är bara våran ruta som har lite koll på vilka cyklar som kan ge lite körglädje... :D

spinnanders skrev:
Måste ju bli av med min hoj, sugen på att köpa den :tungan Eller vet du någon som är sugen :Bugar
På A svarar jag nej, på B nej men självklart ska jag sprida ordet till hugade spekulanter. Kontrande motfråga kommer ...................................................................................................................................NU! Du är inte sugen på en gixxer 750? :rolleyes:
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
spinnanders skrev:
Ja vi får se vad det blir för något, kan bli en R1 eller Gixxer 1000.
Får jag parkera den i garaget då :)

Men...ring nu dit jag sa å kolla om inbyte.
För dj*velen!! :D

Da Fris skrev:
Du är inte sugen på en gixxer 750? :rolleyes:

Men??? Skarú kränga redan??
 

Asfaltbarn

*Fartberoende*
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Malmö
Hoj
Honda CBR 1000 F -95
Da Fris skrev:
Är det dags att byta hoj Spinnanders, eller? Vad för skönhet kommer vi att dela plats med i framtiden....... Kom igen nu, sälj billigt köp dyrt. VÅGA!!!! :D
Äh va fan grabbar, är det bara jag som fösröker få ekonomi på kalaset, köp billigt, sälj dyrt!? :va
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Lobo Gixxer skrev:
Men...ring nu dit jag sa å kolla om inbyte.
För dj*velen!! :D



Men??? Skarú kränga redan??
Vad är det för superställe du verkar ha i bakfickan Lobo? Bra info som delas med betalas alltid tillbaka. Du vet väl att man mäter min Nivå-slip efter sommaren i jämna metertal, va???? :D
Troligtvis ska det redan krängas, har bestämt mig för att införskaffa en flong NY hoj.... :yoparty

Asfaltbarn skrev:
Äh va fan grabbar, är det bara jag som fösröker få ekonomi på kalaset, köp billigt, sälj dyrt!? :va
Jag menade ju att han skulle sälja sin billigt och sedan köpa MIN dyrt... :D
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
Vad är det för superställe du verkar ha i bakfickan Lobo? Bra info som delas med betalas alltid tillbaka. Du vet väl att man mäter min Nivå-slip efter sommaren i jämna metertal, va???? :D
Troligtvis ska det redan krängas, har bestämt mig för att införskaffa en flong NY hoj.... :yoparty


He he! Ja du.... skiter Spinnis i den så ska jag lämna över förslaget till dig ist, lovar!

Ang. en flong ny så är jag kanske av en lite udda inställning till det.
Visst, sprillans är alltid kul...men DYRT!
Nä, en hoj på allt från 1-4 år är det lite bättre ekonomi i tycker jag.
I regel slipper man dom första servicarna mm + att totalekonomin blir bättre och att man inte förlorar så in i helvete med pengar vid nästa byte, för det kommer alltid ett nästa byte.
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Lobo Gixxer skrev:
He he! Ja du.... skiter Spinnis i den så ska jag lämna över förslaget till dig ist, lovar!

Ang. en flong ny så är jag kanske av en lite udda inställning till det.
Visst, sprillans är alltid kul...men DYRT!
Nä, en hoj på allt från 1-4 år är det lite bättre ekonomi i tycker jag.
I regel slipper man dom första servicarna mm + att totalekonomin blir bättre och att man inte förlorar så in i helvete med pengar vid nästa byte, för det kommer alltid ett nästa byte.
Din inställning är inte udda hoppas jag för jag är själv av precis samma skrot och korn. Tack för alla dessa timlånga utlägg PAPPA om hur dumma folk är som köper nytt :rolleyes: . Det jag menar med flong ny är en -05:a som får en ganska bra prisbild eftersom den stått i affär och har 0 mil på mätaren. Finns nog inte många som går in till en handlare, ser två hojar och tänker att självklart köper jag -05:an och inte -06:an om de kostar lika mycket. Det är många trevliga -05:eek:r ute nu till trevliga priser.... :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top