Karlskrona

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
Din inställning är inte udda hoppas jag för jag är själv av precis samma skrot och korn. Tack för alla dessa timlånga utlägg PAPPA om hur dumma folk är som köper nytt :rolleyes: . Det jag menar med flong ny är en -05:a som får en ganska bra prisbild eftersom den stått i affär och har 0 mil på mätaren. Finns nog inte många som går in till en handlare, ser två hojar och tänker att självklart köper jag -05:an och inte -06:an om de kostar lika mycket. Det är många trevliga -05:eek:r ute nu till trevliga priser.... :yoparty

Så ska det låta, förståndig farsa du har. :tummenupp

Så, vad ska det bli? Gixxer eller Retta?
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Lobo Gixxer skrev:
Så ska det låta, förståndig farsa du har. :tummenupp

Så, vad ska det bli? Gixxer eller Retta?
Eller ..... CENSUR.......CENSUR........CENSUR. He he, blir det det som ligger närmst nu kommer många bli förvånade.... :yoparty
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
Eller ..... CENSUR.......CENSUR........CENSUR. He he, blir det det som ligger närmst nu kommer många bli förvånade.... :yoparty

Jamen är det japps, italienare, GBR, etc, etc???
Lite får du ju bju på! :7peta

När jag bytte senast var det väldigt nära att jag faktiskt tog en Italienare, dock inte en Ducce...
Gissa om många hade blivit ruskigt förvånade om JAG hade köpt nåt annat än en Gixxer. :D
 
Last edited:

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
en MV Agusta 1000cc hade väl inte suttit fel... priset är ju d ända som e fel på en sådan... 200k e väl liiite för mkt för en 2 hjuling.....
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Lobo Gixxer skrev:
Jamen är det japps, italienare, GBR, etc, etc???
Lite får du ju bju på! :7peta

När jag bytte senast var det väldigt nära att jag faktiskt tog en Italienare, dock inte en Ducce...
Gissa om många hade blivit ruskigt förvånade om JAG hade köpt nåt annat än en Gixxer. :D
Vi kan säga så här......... cirka 1000 kubik, över 100 i vrid. Det hjälpte väl mycket.. :hihi
Du utan en gixxer med det nicket blir........ eh, intressant. Misstänker att du styrt en och annan gixxer i dina dagar.. :tummenupp
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
Vi kan säga så här......... cirka 1000 kubik, över 100 i vrid. Det hjälpte väl mycket.. :hihi
Du utan en gixxer med det nicket blir........ eh, intressant. Misstänker att du styrt en och annan gixxer i dina dagar.. :tummenupp


NÄHÄ!?!? :va

Va fan , nu får du bjussa lite... :4skrika
Vilken jävla världsdel kommer "moppen" ifrån? :7peta
Nyfiken som fan! Alltid lika roligt när folk ska byta båge. ;)

Kom igen nu!
 

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Ort
oslo
Hoj
01
Da Fris skrev:
Självklart får någon av ovanstående modeller parkeras i garaget. Bara att titta på de andra platser i garaget, det visar sig snabbt att det är bara våran ruta som har lite koll på vilka cyklar som kan ge lite körglädje... :D


På A svarar jag nej, på B nej men självklart ska jag sprida ordet till hugade spekulanter. Kontrande motfråga kommer ...................................................................................................................................NU! Du är inte sugen på en gixxer 750? :rolleyes:
Hur mycket vill du ha för den?
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
hittebarn skrev:
fris ska skaffa en harley....
:rofl Det hade sett snyggt ut när lilla jag skulle brotta ner 350 kg i böjarna....

spinnanders skrev:
Hur mycket vill du ha för den?
Du får den för 59000:- som den står idag, 60000 så har du den ventiljusterad oxå. Olja och filter får du byta själv. Gnäller du mycket kan du alltid få med ett bakdäck oxå....... :yoparty

Lobo Gixxer skrev:
NÄHÄ!?!? :va

Va fan , nu får du bjussa lite... :4skrika
Vilken jävla världsdel kommer "moppen" ifrån? :7peta
Nyfiken som fan! Alltid lika roligt när folk ska byta båge. ;)

Kom igen nu!
Europa................... Hinckley ligger fabriken i.
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.

B-400

RD 500:11,33/195 Bandit:10,50/215
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Växjö/Karlskrona
Hoj
Yamaha RD500 Suzuki Bandit 1200
Europa................... Hinckley ligger fabriken i.[/QUOTE]

Triumph....Inte illa. Ska själv ha en sen va det lider :yoparty
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Skulle man sälja gixxern skulle d varit till förmån för en 250cc större gixxer.... Ingen som bara har råkat sett några små :kocko som snattar backspegel-speglar. Blev av med mina natten till måndagen. Trevligt med en outförsedd utgift på ca 1000kr.
 

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
B-400 skrev:
Triumph....Inte illa. Ska själv ha en sen va det lider :yoparty

He he! Fan, å jag som försökte vara lite fin i kanten...
Verkade som om DaFris ville hålla det lite hemligt.
Men men, nu är det ute, så DaFris, vad blir det nu, bus eller sporttourer?

hittebarn skrev:
Skulle man sälja gixxern skulle d varit till förmån för en 250cc större gixxer.... Ingen som bara har råkat sett några små :kocko som snattar backspegel-speglar. Blev av med mina natten till måndagen. Trevligt med en outförsedd utgift på ca 1000kr.


Näpp, inte sett några med speglar på sig. :D
Menar du att dom bara snott speglarna? Alltså inte hela backspeglarna.
Vilka puckon! Säkert småbrudar som tappat bort sina sminkspeglar, he he!

Gör som jag å skruva bort junket.
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Lobo Gixxer skrev:
He he! Fan, å jag som försökte vara lite fin i kanten...
Verkade som om DaFris ville hålla det lite hemligt.
Men men, nu är det ute, så DaFris, vad blir det nu, bus eller sporttourer?




Näpp, inte sett några med speglar på sig. :D
Menar du att dom bara snott speglarna? Alltså inte hela backspeglarna.
Vilka puckon! Säkert småbrudar som tappat bort sina sminkspeglar, he he!

Gör som jag å skruva bort junket.
Det blir en Speed Triple, finns det fler modeller av Triumph... :rolleyes: Det ville jag inte hålla hemligt, bara ta mitt medborgaransvar och se till att ni fick en chans att träna era hjärnor lite....... :D

hittebarn skrev:
Skulle man sälja gixxern skulle d varit till förmån för en 250cc större gixxer.... Ingen som bara har råkat sett några små :kocko som snattar backspegel-speglar. Blev av med mina natten till måndagen. Trevligt med en outförsedd utgift på ca 1000kr.
Du kan få köpa mina för 59000:-. Då får du med MASSOR av x-trautrustning oxå... :rofl
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
menar på bilen... hitler-kälken. dom hade varit på bilarna brevid oxå, den ena av dom vart av med sina speglar. bara nyfiken fris, hur långt har din gått
 

Asfaltbarn

*Fartberoende*
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Malmö
Hoj
Honda CBR 1000 F -95
hittebarn skrev:
menar på bilen... hitler-kälken. dom hade varit på bilarna brevid oxå, den ena av dom vart av med sina speglar. bara nyfiken fris, hur långt har din gått

Äh Jocke du måste se det positiva, du får ju både lägre luftmotstånd och förbrukning, + att du alltid kan säga till farbror blå att du aldrig såg dem! :hihi

Men visst, det är drygt att bli av med en sån sak, fälgar kan man mer förstå, men speglar? Syrran har vart utan på sin bil sen nyår, och det är lite av en vanesak...
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
hittebarn skrev:
menar på bilen... hitler-kälken. dom hade varit på bilarna brevid oxå, den ena av dom vart av med sina speglar. bara nyfiken fris, hur långt har din gått
2300 härliga mil
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top