Karlskrona

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
någon som har köpt SafetyWest :va
isf var? hur mycke? bra grejer? :)

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
:slicka "Dregel" :slicka . Jag vill hämta hem min nya livskamrat NUUUUUU. Det ska ju bli bra väder i veckan och nu har man ju ett par mils inkörning att ta hand om innan det blir dags för er säsongsåkare :D att ta ut hojarna till våren så att det kan gasas fritt....... :yoparty

Bifogat

• WZU211-2041.jpg
    WZU211-2041.jpg
    56.7 KB · Visningar: 50

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
:slicka "Dregel" :slicka . Jag vill hämta hem min nya livskamrat NUUUUUU. Det ska ju bli bra väder i veckan och nu har man ju ett par mils inkörning att ta hand om innan det blir dags för er säsongsåkare :D att ta ut hojarna till våren så att det kan gasas fritt....... :yoparty

NICE! Är det den du ska köpa eller?
Isf....den är ju INTE svart?
Fast jag diggade den i blått.

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Lobo Gixxer skrev:
NICE! Är det den du ska köpa eller?
Isf....den är ju INTE svart?
Fast jag diggade den i blått.
Jepp, beställde en blå via telefon idag. Skulle man tröttna på färgen så kostar det inte mkt att lacka om en tank, bakkåpa och framskärm... :yoparty

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Da Fris skrev:
Jepp, beställde en blå via telefon idag. Skulle man tröttna på färgen så kostar det inte mkt att lacka om en tank, bakkåpa och framskärm... :yoparty

Såja, fått tummen ur nu då ja. :Bugar
Blev det nere hos Bosse eller? ( Claessons )
Snajs med blått! :tummenupp

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Lobo Gixxer skrev:
Såja, fått tummen ur nu då ja. :Bugar
Blev det nere hos Bosse eller? ( Claessons )
Snajs med blått! :tummenupp
Nope, det är Oves som säljer Triumph... Claessons säljer gixxers, honda, KTM och Duccar.....

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Da Fris skrev:
Nope, det är Oves som säljer Triumph... Claessons säljer gixxers, honda, KTM och Duccar.....

Visst i helvete! Tänkte lite fel där.... :kocko

Satt precis när jag skrev å pratade om Claessons med en polare...
Så det kan bli... :rolleyes:

Jag om nån vet vad Claessons säljer för nåt............... :hihi

Nå, bli´re i veckan eller?

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
Da Fris skrev:
Snygg hoj!! Är ute o kör efter jobbet om du vill ha sällskap, har fortfarande tankfäste o videokamera monterad om du vill ha några klipp o dregla över i vinter! :D

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
mrBandit skrev:
Snygg hoj!! Är ute o kör efter jobbet om du vill ha sällskap, har fortfarande tankfäste o videokamera monterad om du vill ha några klipp o dregla över i vinter! :D

Hojta till om du ska ta en runda Micke..

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Lobo Gixxer skrev:
Visst i helvete! Tänkte lite fel där.... :kocko

Satt precis när jag skrev å pratade om Claessons med en polare...
Så det kan bli... :rolleyes:

Jag om nån vet vad Claessons säljer för nåt............... :hihi

Nå, bli´re i veckan eller?
Hämtas på fredag. Av en lustig anledning är jag ledig då....... Bra med en chef med MC-kort. Sen att jag planerar min arbetstid själv kan ha ett finger med i spelet.... :hihi

mrBandit skrev:
Till helgen kanske, hämtas som sagt på fredag....

B-400

RD 500:11,33/195 Bandit:10,50/215
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Yamaha RD500 Suzuki Bandit 1200
Da Fris skrev:

Grattis till din ögonsten....

ja kommer gärna o lyssnar lite....Så jädra gott ljud.

O sen att den är så snygg är ju bara en bonus!

Bra val :tummenupp

Välkommer in till oss som tränar nackmusklerna... :banana

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
B-400 skrev:
Grattis till din ögonsten....

ja kommer gärna o lyssnar lite....Så jädra gott ljud.

O sen att den är så snygg är ju bara en bonus!

Bra val :tummenupp

Välkommer in till oss som tränar nackmusklerna... :banana
Eftersom de stora pojkarna här satte tangentbordet i vrångstrupen när jag skrev om mina stabila 65 kg kan det ju behövas.... :rofl

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Da Fris skrev:

Grattis Da Fris :tummenupp
Riktigt nice färg på hojen :yoparty

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
Chirre

Chirre skrev:
Hojta till om du ska ta en runda Micke..
Ska köra en sväng ikväll, ca.17.00 Angöringen Karlskrona om du är sugen, får ta ditt mobilnummer nästa gång så kan man skicka ett sms när det är körning på g.

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Suck pust och stön, över 60 timmar kvar....... :huvet Det ska f-n till drivis och horisontellt regn i helgen för att hålla mig borta från styret....... :D

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Da Fris skrev:
Suck pust och stön, över 60 timmar kvar....... :huvet Det ska f-n till drivis och horisontellt regn i helgen för att hålla mig borta från styret....... :D

He he! Å allt blev väl så mycket bättre när du ser hur kul vi andra har, oh du hojlöse stackare. :hihi

Men va fan, fördriv tiden med nåt annat, knatten, movvisar, pöka, käka chips, pöka igen,knatten, drick sprit, fyllepöka osv. Sen ere bara å börja om från början.
Sen ska du se att det är fredag snart.

Fan, ni kan väl ha ett sexmarathon hemma, tror ni kan spräcka rekordet om ni börjar nu. :tummenupp :tuttar :banana

mr.burns

S.M.R
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
zx10r -04, Yz 125 -01
Det var ju kul att ni var ute och körde lite idag.
Nästa säsong hade det varit trevligt om ni hade varit lika ivriga ute på vägarna som ni är på nätet.
Fan Lobo, det måste ju växa spindelväv på din hoj mellan gångerna som du plockar ut den, men tangentbordet är väl nedslitet. :lol

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
jag e sugen på en runda imorgon.... fzr jonte var sugen oxå.. förutsatt att d e väder då givetvis, några fler som e på???

B-400

RD 500:11,33/195 Bandit:10,50/215
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Yamaha RD500 Suzuki Bandit 1200
mr.burns skrev:
Det var ju kul att ni var ute och körde lite idag.
Nästa säsong hade det varit trevligt om ni hade varit lika ivriga ute på vägarna som ni är på nätet.
Fan Lobo, det måste ju växa spindelväv på din hoj mellan gångerna som du plockar ut den, men tangentbordet är väl nedslitet. :lol

Jag spinner vidare lite på detta och fråga...

NÄR SKALL NI VÅGA KÖRA PÅ STRIPPEN? :tungan

Jag får alltid höra att min hoj är så slö och alla kört ifrån mig bla bla bla.
Men kom upp på strippen o ha lite kul.

Tillläggas kanske bör göras att jag fortfarande inte blivit spöad av nån R1 ,Gsx-r 750, zx9r på 402m :arsele
Så nästa säsong så tycker jag att ni ska testa o spöa min blyklump.

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Lobo Gixxer skrev:
Fan, ni kan väl ha ett sexmarathon hemma, tror ni kan spräcka rekordet om ni börjar nu. :tummenupp :tuttar :banana
Nänänä, då kan man ju få en till :rolleyes: . Inget emot knottar, lilleman är helt underbar men som du säger, det ska planeras allt in i minsta detalj nu..... :tummenupp

Lobo Gixxer skrev:
Nu vet jag ju inte om du har kids, har du det så är det bara att gratulera till att du då förmodligen har en extremt tålig och givmild sambo/fru/tjeja som tolererar att du är ute och leker när det passar dig. Men om du inte har kids.....Ja, då kan jag inte säga mer än vänta du bara :)
Det har han, förutsatt att han klär sig som hon vill med ankelkorta strumpor och BRAT-vax i håret..... :hihi :rofl :D Haha, jag döööööööör av magkramp.......

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha