spinnanders
Ny medlem
Sweppe!!
Skulle du handla plasten av mig
Skulle du handla plasten av mig
Du måste hålla med om att det ser fränt ut, eller hur?Asfaltbarn skrev:Var nere på sturup i jobbet igår, tror ni man blev nått sugen på att köra när man hörde sporthojarna varva ut på Sturup raceway precis intill...!
Är väl en ganska ny bana så jag undrar om nån vart där och kört?
Håller med dig Benny, folk är bara ute för att va balla och posa, (tills dem bevisat motsatsen!) det är ju grymt att rejsa på riktigt, köra på bak och framhjul ger inga varvtider...
Tycker personligen att wheelis,stoppisar,mm, är bevis på att man kan hantera sin hoj och skiter fullständigt i om nån tycker jag är "ball" eller inte! Alla ni som redan är "proffs" behöver inte hänga med på mina rundor i fortsättningen!, däremot är alla andra som gillar lite buskörning välkomna!! Vad det gäller bankörningar verkar det vara "mycket snack o lite verksta" men om nån vill jämföra tider så har jag från Anderstorp o Sviestad samt stripkörningar,betvivlar dock att det finns några som är värda att publiceras,blir nog mest pinsamt.........eller har dom jag kört med dolt sina talanger ytterst väl i sommar!Asfaltbarn skrev:Var nere på sturup i jobbet igår, tror ni man blev nått sugen på att köra när man hörde sporthojarna varva ut på Sturup raceway precis intill...!
Är väl en ganska ny bana så jag undrar om nån vart där och kört?
Håller med dig Benny, folk är bara ute för att va balla och posa, (tills dem bevisat motsatsen!) det är ju grymt att rejsa på riktigt, köra på bak och framhjul ger inga varvtider...
Självklart ska vi köra i helgen Fritte, en hoj ska väl varvas direkt för att köras in på bästa sätt, eller . Har en uppsättning slicks + vanliga däck som ska hämtas imorgon sen j-vlar.....Fritte. skrev:Japp Mrbandit jag hör att du e med i helgen på en runda, burns o duke e säkert sugna på en galen sväng, fråga sweppe du träffar han va? Ha de gott.
mr.burns skrev:Iofs lätt hänt att man trampar på några ömma tår verkar det som.
Botte skrev:Men de tar vi med en klackspark
Dom som vill köra rakt fram, eller slita tangentbord istället för o köra kan väl göra det.....
Vi kör vårt race, and that´s it!!
Jag hävdar aldrig att jag skrapar mina puckar eller liknande, därför byter jag hoj oxå. Gixxern har det säkert bättre hos sin nya ägare. Det enda jag hävdar med all rätt är faktan om vissa sorters strumpor och vax......mr.burns skrev:B-400
Vill man inte köra 200 på 70-väg är det väl inget lustigt med det, tycker inte alls att du är nån mes, bara du hänger med ut och kör, det är sånt vi gillar. Det jag menade med mina inlägg var att jag gärna ser folk som använder hojen mer än datorn och att ens profil på vägarna överrensstämmer med den profil man vill måla upp på nätet (Eller hur DaFris).
mr.burns skrev:Ja. Det här tog verkligen skruv.
Några påhopp var det aldrig tal om, men om det var nån som tyckte det så är det bara att hoppa tillbaka.
Min största anledning till inlägget var som ni säkert redan förstått att få med lite mer folk ut på körningarna nästa säsong, inte att göra någon upprörd. (Det får man se som en bonus ) (IRONI)
Jag är väl medveten om jag inte kan säga till folk när, var, hur de ska köra, men visst hade det varit härligt om jag kunnat det, hihi. Då hade vi varit ett riktigt gött gäng som kört som kungar...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|