Karlskrona

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
fel chirre... enl smhi ska d bli sol å ca 10 grader på lördag... men vi har ju havet här så d e väl lite varmare... har varit jävligt varmt nu ju så... men vi kan väl spika ne tid på lördag så märker vi vilka som vill dyka upp... min önskan är att vi kör runt middagstid typ 12 lr nått.... men vi e en demokrati här så....

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Jaha, då blir det ingen ny hoj denna helgen till pappa :huvet Säljaren från Oves ringde precis bara för att berätta att hans mek som skulle skruva färdigt hojen åt mig är sjuk. Det som återstår denna helgen då blir att lägga några varv på Isle of Man på Playstation.... :yoparty

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Da Fris skrev:
Jaha, då blir det ingen ny hoj denna helgen till pappa :huvet Säljaren från Oves ringde precis bara för att berätta att hans mek som skulle skruva färdigt hojen åt mig är sjuk. Det som återstår denna helgen då blir att lägga några varv på Isle of Man på Playstation.... :yoparty[/Q
Vad tråkigt, men du ska se att helgen går snabbt, dom brukar ju göra det :(

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Da Fris skrev:
Jaha, då blir det ingen ny hoj denna helgen till pappa :huvet Säljaren från Oves ringde precis bara för att berätta att hans mek som skulle skruva färdigt hojen åt mig är sjuk. Det som återstår denna helgen då blir att lägga några varv på Isle of Man på Playstation.... :yoparty

eller så skickar du ner Kungen ''Lobo Gixxer'' :Bugar
så får han plocka ihop den åt dig :tummenupp :yoparty

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Panos skrev:
eller så skickar du ner Kungen ''Lobo Gixxer'' :Bugar
så får han plocka ihop den åt dig :tummenupp :yoparty

:rofl
Plockar enbart i mitt egna garage nu för tiden.
Men visst, ser Da Fris till å få hit den kan vi väl ordna det. :tummenupp

Hur har det gått med kneget föresten? Inget nytt?

Da Fris skrev:

Fan va tråkigt för dig. Vet hur det är att vänta...
Tog några dagar extra när jag skulle få hem min å dom var ju hur långa som helst. Men du vet mitt tips....marathon.... :tuttar

Ha´t gött!

Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Eller så skiter ni i att köra i helgen och ställer alla era hojar hos mig så tar jag hand om dem tills min kommer...... :D

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
LoboGixxer

Funderar på en KDX 200 o leka med till vintern, :D är det nåt o ha eller? Var kör du?, nåt grustag i närheten av ditt? Vore ju nära o bra isf!

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
mrBandit skrev:
Funderar på en KDX 200 o leka med till vintern, :D är det nåt o ha eller? Var kör du?, nåt grustag i närheten av ditt? Vore ju nära o bra isf!
visste det,att denna dan skulle komma "banditen" att du tycker att gixxern var för mycket för dig.ska du kränga den nu(äntligen).. :tungan :banana

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
haha tror d var bosse-gris som haffade en moppe mellan kanonbutiken å elit... nu e han väl glad för dagen...

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
mrBandit skrev:

Så, du försöker rädda undan mc begäret i vinter :tummenupp

Nja, litet grustag finns, men jag brukar åka i skogen tvärs över vägen här hemma. BAra kika bort nån dag så kan vi ta en sväng uppom å kika.
Har ju inte fått HVA motorn än, men den ska dyka upp i nästa vecka nån gång.
Sen tar det väl runt 2 tim så ska den vara klar för bus.

Jonte var ju åxå sugen på lite skogsåka.

bamsefar skrev:
visste det,att denna dan skulle komma "banditen" att du tycker att gixxern var för mycket för dig.ska du kränga den nu(äntligen).. :tungan :banana

He he! Skulle inte tro att han kränger Gixxern för en grussprättare.
Möjligtvis för en K5-K6a..... OCH en grussprättare.... :yoparty

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
LOBO GIXXER

ska på intervju på Veidec AB i Hässleholm på onsdag nästa vecka :yoparty :yoparty
ska bli intressant som fan :) :tummenupp

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
bamsefar skrev:
Hehe,,måste tyvärr göra dig besviken "bamse", gixxern kommer att vara vassare än någonsin innan nästa säsong börjar!!! :D Men du kan vara lugn, vi kör samma upplägg som i år, jag kommer att stanna och vänta in dig medan jag ändå sträcker på benen........fast det blir ju längre pauser förståss!! :arsele Lobo Gixxer har rätt, man behöver ju minst 2 hojar!.......Kanske kikar bort en sväng på söndag så kan vi kolla den snart föredetta svampskogen!

the Duke

S.M.R
Gick med
9 Jun 2005
Hoj
KTM Duke II
:hördu
Efter allt snack om å köra emse eller köra tangentbord skall vi imorgon lämna tangentbordens värld och ge oss ut i verkligheten. :rock
Alla som kan (oavsett om man kör 200+, uiiilar eller helt enkelt skiter i allt sånt och bara kör) ser till att samlas på torget. ALLA är självklart välkomna!
Preliminärt är tiden satt till klockan ett (1300). Skulle tiden ändras kommer det att postas här på sidan. Är det nån som äger en videokamera så ta med den. Alltid kul att fånga busigheter på bild. :yoparty

Väl mött!!!

Fritte.

S.M.R
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
r1
Helt rätt Duke'n. Jag e med. Imorgon ska det åkas. Gäller att passa på, säsongen e ju snart slut! Bara nu alla hänger med, trots allt prat om att kunna köra eller inte... Som jag sa: efter att ha pratat en del får vissa ju visa att ni verkligen kan/vill köra mc och inte bara surfa på internet! Samma profil som gäller här gäller även på gatan!

Hittebarn: du e ju körsugen, ta med dina polare!!!

Vi syns på torget imorgon klockan ett!
70/70

Sweppe

Medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
KTM 1290 super duke -20
Jag tar med mig kamera.... "men JAG filmar INTE!!!!! :fakta "
Lånar gärna ut den till någon som "kan" filma.
Jag e på helt enkelt....
Vi måste hitta ett bra ställe att köra lite på bara... "Bubbetorp e ju lite B"

the Duke

S.M.R
Gick med
9 Jun 2005
Hoj
KTM Duke II
Fan vad gott, Sweppe! :tummenupp
Jag tänker däremot inte filma åt dig. :arsele Har för avsikt att själv lägga min tid på att slita ut mitt nya bakdäck. Men det finns alltid nån som står stilla en stund när det busas och som säkert inte har nått emot att kolla på lustigheterna via en LCD-skärm. Syns imorgon!

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Skulle kunna tänka mig att filma lite tokheter imorgon,hoppas bara att jag får ner min kameran i cutsen :rolleyes: Annars så får jag väl ta din Sweppe o filma lite....
Sweppe ska vi ta plasten på söndag eftermiddag nån gång????
Har den liggandes i rödeby....

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...