Fritte. skrev:Du vet precis vem jag e B-400! jag har kört ifrån dej på strippen för två år sen o jag gör de igen bara hojta till så kör vi.
Stippkörning me hoj e ganska odramatiskt. bättre med bilar.
B-400 skrev:Okej,
Då körde ja nog med en RD500...Var ju svårt o köra ifrån den
Jag frågade dig i våras om du var sugen o hänga på, Men fick svar precis som du skrev, "A va f-n jag har kört o vet va jag kör för tid"
Men läs igen va jag skrev:
"Min lilla hobby med dragracing är INTE att vinna, utan och försöka åka fortare o fortare jämnare med samma matrial. dvs min järnklump, sen är det kul bonus att man får rasta en del sporthojjar"
Förklararing: Varsogod o kör ifrån mig! Jag tävlar mot mig själv.
Sen försöker jag får fler o intressera sig och få en god uppslutning på strippen.
Har du nåt emot det så ring mig på 070-5534086 eller skicka PM
I övrigt kan ja plåta på Lördag om behov finnes.
Botte skrev:Undrar om Swedie ska låsa tråden snart
Botte skrev:Undrar om Swedie ska låsa tråden snart
Chirre skrev:Nädå, lite har jag att säga till om här
Men däremot åker snart tråden över till Samåkning/Hojträffar, passar bättre där.
Värst vilket kuckeliku ni satte igång.
Var ute och körde en kväll med er i början på september. Tror inte jag träffat er tidigare. Hur kul som helst. Var är filmen??
Asfaltbarn, B400 var bestämt med tror jag. Hälsade på er dagen efter i Ronneby, när jag satt i en grå V70 men ni kände nog inte igen mig.
Vissa av körde lika jävla tokigt som jag själv, vissa tog det lite lugnare och det är såklart upp till var och en.
Vi syns nästa sommar
CBX751 F skrev:Var det någon som sa race ?
jag är inte jätte aktiv på detta forumet, men tänker att ändra på det.. kul med en Karlskrona del.. B400 .. vi känner varandra sen tidigare *ler*
Ja det blev lite liv men så kan det va, man är ju kanske inte alldeles bra på att uttrycka sig smidigt men nog om detta känns det som...Chirre skrev:Nädå, lite har jag att säga till om här
Men däremot åker snart tråden över till Samåkning/Hojträffar, passar bättre där.
Värst vilket kuckeliku ni satte igång.
Var ute och körde en kväll med er i början på september. Tror inte jag träffat er tidigare. Hur kul som helst. Var är filmen??
Asfaltbarn, B400 var bestämt med tror jag. Hälsade på er dagen efter i Ronneby, när jag satt i en grå V70 men ni kände nog inte igen mig.
Vissa av körde lika jävla tokigt som jag själv, vissa tog det lite lugnare och det är såklart upp till var och en.
Vi syns nästa sommar
Chirre skrev:Shit, skulle det inte bli nästintill minusgrader på lördag.
I morgon kväll ställer jag av igen, har bara kört två gånger på 5-6 veckor.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|