Botte
S.M.R
vygandas skrev:Hej!
är nogon intresserad av en liten runda någonstans runt karlskrona? (ikväll)
ungefär kl. 8????
Kl. 8
Då e de ju kolsvart ute
vygandas skrev:Hej!
är nogon intresserad av en liten runda någonstans runt karlskrona? (ikväll)
ungefär kl. 8????
Hur blir det imorgon, kör du hoj till jobbet, ska vi lira på en annan pipa på min hoj, bara som låns till jag fått tag i en annan......Lobo Gixxer skrev:BILDER!!!
Annars bliré ingen pipa....
Närå, nöjd?
Bättre än startmotorn va?
När ska vi nu då?
Imorn skickar jag min HVA motor, sen är vintern räddad.
Du är välkommen hem Spinnis å smiska 2-takt om ca 2 veckor.
Jävlar i havet va kul det är!
Ska du med till MX i nästa vecka, jag ska "tjacka" ny crosshelmut.
Botte skrev:Kl. 8
Då e de ju kolsvart ute
spinnanders skrev:Hur blir det imorgon, kör du hoj till jobbet, ska vi lira på en annan pipa på min hoj, bara som låns till jag fått tag i en annan......
Det är taget!!!Lobo Gixxer skrev:Kör nog inte till jobbet imorn. Ska iväg efter jobbet och svetsa lite alujumjum...
Men visst ska vi fixa pipa till dig, dock inte imorn, sorry.
Ska även kolla priser på nya som jag lovade. Ja, med min feting rabatt!
Får hoppas det är ett sämre framdäck på nya hojen då Da Fris, det du hadde på gixxern i sommras måste varit jävulskt "klistrigt",......såg det aldrig lämna asfalten va jag kan minnas!!Da Fris skrev:Ja, per påbörjad 10 minutersperiod kan det väl inte vara farligt...
Är det någon som vet var man kan få tag i apdräkten som Bloodhound Gang använder i videon till Bad Touch? Jag kan tänka mig betala en rätt grov slant för att ha en sån utanpå läderpyjamasen nästa år.
Tänk er synen, Bosses sista år innan pension. Sitter och matar fåglarna utanför Glassiären samtidigt som han slickar på en Glassiären Special. Solen skiner, varma sydvindar spelar i hans skägg. Plötsligt bryts tystnaden av ett ilsket morrande och man wheelar förbi iförd apdräkt. Självklart dokumenteras hela förloppet.
Hittelön kan tänkas utbetalas bara för att få vara med om detta....
Vad elak du ärmrBandit skrev:Får hoppas det är ett sämre framdäck på nya hojen då Da Fris, det du hadde på gixxern i sommras måste varit jävulskt "klistrigt",......såg det aldrig lämna asfalten va jag kan minnas!!
mrBandit skrev:Får hoppas det är ett sämre framdäck på nya hojen då Da Fris, det du hadde på gixxern i sommras måste varit jävulskt "klistrigt",......såg det aldrig lämna asfalten va jag kan minnas!!
Sweppe skrev:
mrBandit skrev:Får hoppas det är ett sämre framdäck på nya hojen då Da Fris, det du hadde på gixxern i sommras måste varit jävulskt "klistrigt",......såg det aldrig lämna asfalten va jag kan minnas!!
spinnanders skrev:Det är taget!!!
He he, betalar jag dyra pengar för ett däck måste det väl användas.....mrBandit skrev:Får hoppas det är ett sämre framdäck på nya hojen då Da Fris, det du hadde på gixxern i sommras måste varit jävulskt "klistrigt",......såg det aldrig lämna asfalten va jag kan minnas!!
Lobo Gixxer skrev:Nämen!?!?
Kolla "wheeliekungen" har hittat tebax!
Sååå treeeevligt!
Förära oss vanliga döda med ett så celebert besök... jo jag tackar jag....
Vi har lite ouppklarade bizniz du å jag.....
Jag har grejer här hemma som du ska ha, å du har nåt i plånkan som jag vill ha
Så, ska vi ta Ronnebyg. imorn "at noon" med våra "sixgunners" å göra upp?
Nämen, allvarligt? När ska du hämta movvisarna?
Min fru är arg på dig du.....
Vet jag väl.
Sweppe skrev:Ja ska vi mötas efter jobbet imorgon?
Så får du dammet i plånkan och jag får filmerna!
Ehh du, undrar om den där gaffeln är svårflörtad på min hoj?B-400 skrev:Lite R1 delar som inte blev använda pga tidsbrist.
Ex Gaffel med övre och undre styrkrona.
+Bromsok (fram)
Bränslepump,kabelhärva med relän.
Styrhandtag 1st.
Bakdrev
stöd
ifall nån skulle behöva......
mrBandit skrev:Ikväll hadde Bosse razzia i Rödeby, 2 bilar +mc, som tur var blinkade en fyrhjuling så man hann sakta ner. ........får nog köpa en lott!! Tyvärr hadde han redan fått stopp på en röd RF 900, hoppas han klarade kortet.
Asfaltbarn skrev:Ehh du, undrar om den där gaffeln är svårflörtad på min hoj?
Borde väl inte va helt omöjligt eller så stämmer inget förutom loggan? Med tanke utgifterna jag kommer få på den jag har hade det ju suttit som en...
Ställa av? Här ställs det inte av...hittebarn skrev:jaha, typ blir väl sista rundan till helgen... sen e d dax å ställa av... suck...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|